AnonymBruker Skrevet 16. februar #41 Skrevet 16. februar Den er ikke å få tak i nå på en stund uansett. Men helvetesild hos eldre er visst et mareritt og om det hjelper mot demens og så er det et stort pluss. Hadde tatt den om jeg hadde hatt penger og tilgang til den. Mine foreldre har tatt den. Og veldig mange andre…derfor det er tomt Anonymkode: eaa6f...64f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #42 Skrevet 16. februar Jeg vurderer å ta den. Har lichen planus så jeg trenger ikke mere kløe enn jeg allerede sliter med. Anonymkode: 09068...e33
AnonymBruker Skrevet 16. februar #43 Skrevet 16. februar Ble gjort obs på denne vaksinen da jeg tok oppfriskningsvaksiner i vår. Vurderer å ta den til tross for høy pris, for det høres virkelig ut aller helvete å få den sykdommen. Anonymkode: 340f8...833 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #44 Skrevet 16. februar Jeg har resept, men siden jeg blir 65 i sommer så avventer jeg til jeg ser hva det offentlige velger å gjøre. Anonymkode: f16c0...995
AnonymBruker Skrevet 11. mars #45 Skrevet 11. mars 52 og tatt første dose. Betaler selv, hvis den en gang kommer inn i vaksinasjonsprogrammet så er det nok for de over 65. Bedre å være safe than sorry….kjipt å sitte der med helvetesild fordi jeg ville spare 5000,- Anonymkode: 84692...c11
AnonymBruker Skrevet 11. mars #46 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 9.15): Ta du den nå og betaler selv, eller venter du litt å ser om den kommer inn i vaksinasjonsprogrammet, og da prisen sannsynligvis blir mye mindre? Anonymkode: fdf8c...cc0 Jeg betaler den gladelig selv, akkurat som jeg gjorde med HPV vaksinen. Men jeg erkjenner jo at ikke alle har økonomisk mulighet til å betale den selv. Derfor håper jeg den blir gratis og tilgjengelig for alle. Anonymkode: a208a...dda
AnonymBruker Skrevet 11. mars #47 Skrevet 11. mars Har tatt den, utelukkende pga redsel for Alzheimer K49 Anonymkode: 97197...382
AnonymBruker Skrevet 11. mars #48 Skrevet 11. mars Skal absolutt ikke ta noe vaksine. Aldri. Vannkopper er ikke farlig. Det er noe man får som barn oftest og man bør få det som barn fordi imunnsystemet blir bedre Anonymkode: ca9f2...3ec
AnonymBruker Skrevet 11. mars #49 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal absolutt ikke ta noe vaksine. Aldri. Vannkopper er ikke farlig. Det er noe man får som barn oftest og man bør få det som barn fordi imunnsystemet blir bedre Anonymkode: ca9f2...3ec Kanskje like greit at det selekteres naturlig… Anonymkode: 421ee...c48 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #50 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skal absolutt ikke ta noe vaksine. Aldri. Vannkopper er ikke farlig. Det er noe man får som barn oftest og man bør få det som barn fordi imunnsystemet blir bedre Anonymkode: ca9f2...3ec Det kan være farlig for voksne, jo… barn tåler det mye bedre. Anonymkode: a62d2...bef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå