AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Ta du den nå og betaler selv, eller venter du litt å ser om den kommer inn i vaksinasjonsprogrammet, og da prisen sannsynligvis blir mye mindre? Anonymkode: fdf8c...cc0
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ta du den nå og betaler selv, eller venter du litt å ser om den kommer inn i vaksinasjonsprogrammet, og da prisen sannsynligvis blir mye mindre? Anonymkode: fdf8c...cc0 FHI har kommet en anbefaling i dag. Da burde det vel ikke gå mer enn ett år før det blir gratis. Men dette gjelder kun for de over 65 år.. Anonymkode: 29c52...99a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Hvis jeg skal ta den så blir det før jeg er 65 så da må jeg nok betale selv. Tar ikke sjansen på å vente til jeg er så gammel som 65, har en slektning som har slitt med dette siden tidlig i 40-årene. Anonymkode: a1d53...316
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Min datter på 13 år fikk dette, og etter det så tar jeg den vaksinen ja, for fy for en sykdom. Venter ikke til den blir gratis . Anonymkode: 31af9...939 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Kan barn på 15 ta den? Anonymkode: 0640b...2ce
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Nei, jeg kan ikke få helvetesild siden jeg aldri fikk vannkopper. Anonymkode: 20127...074
Sophie-Ann Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Jeg har tatt dem, og er under 50. Tvilte ikke et sekund. Vi har Alzheimers i alle ledd i slekten og helvetesild har jeg sett med egne øyne hva gjør med eldre mennesker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Foreløpig har jeg avventet for å se om den kommer inn i vaksinasjonsprogrammet, jeg er 45. Men om de setter alderen til 65 vil jeg vurdere å ta den ved 50 og få booster i det offentlige. Anonymkode: 25a58...2ee
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg kan ikke få helvetesild siden jeg aldri fikk vannkopper. Anonymkode: 20127...074 da er du jo i risiko for å få det i voksen alder, som ofte er mye verre- også helvetesild etter det igjen 😅 Anonymkode: 828ef...29f 4 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Hvor går man for å få? Ser for meg at fastlegen protesterer 🧐 Anonymkode: 828ef...29f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): da er du jo i risiko for å få det i voksen alder, som ofte er mye verre- også helvetesild etter det igjen 😅 Anonymkode: 828ef...29f Ja, det vet jeg, derfor er jeg veldig varsom. Men vaksinen hjelper mot helvetesild som jeg altså ikke kan få. Anonymkode: 20127...074
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg kan ikke få helvetesild siden jeg aldri fikk vannkopper. Anonymkode: 20127...074 Du kan fortsatt få vannkopper Anonymkode: 3504d...90e 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan fortsatt få vannkopper Anonymkode: 3504d...90e Ja, men vaksinen vil ikke beskytte meg mot vankoppene, så ifølge min lege er det i alle fall liten vits for meg å ta den. Jeg er ingen fagperson, men lytter til dem. Anonymkode: 20127...074 1
Abra Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden Nei helvetesild har jeg hatt. Det var ikke så ille. Orker ikke vaksinere meg da.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, men vaksinen vil ikke beskytte meg mot vankoppene, så ifølge min lege er det i alle fall liten vits for meg å ta den. Jeg er ingen fagperson, men lytter til dem. Anonymkode: 20127...074 Ville tatt vannkopp-vaksine da Anonymkode: ba3ad...054 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville tatt vannkopp-vaksine da Anonymkode: ba3ad...054 Jeg rådfører meg med legen min, ikke tilfeldige folk på nettet. Anonymkode: 20127...074
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Abra skrev (46 minutter siden): Nei helvetesild har jeg hatt. Det var ikke så ille. Orker ikke vaksinere meg da. Tar ikke jeg sjansen på. Hadde et familiemedlem som ikke kunne ligge skikkelig på flere uker pga helvetesild. Gjorde veldig vondt. Noen får verre utbrudd enn andre. Anonymkode: 29c52...99a 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden Abra skrev (52 minutter siden): Nei helvetesild har jeg hatt. Det var ikke så ille. Orker ikke vaksinere meg da. Helvetesild er noe av det jævligste jeg har hatt, og jeg var 11 år. Jeg var skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG syk. Jeg forstår hvorfor det heter helvetesild! Anonymkode: 421ee...c48
frøkna Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden Abra skrev (1 time siden): Nei helvetesild har jeg hatt. Det var ikke så ille. Orker ikke vaksinere meg da. Jeg tror mange ønsker vaksinen pga fordeler ved forebygging av demens utvikling, og ikke nødvendigvis for å kun unngå helvetesild. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg kan ikke få helvetesild siden jeg aldri fikk vannkopper. Anonymkode: 20127...074 Aldri forsent å få vannkopper! Jeg fikk det som 20 åring, det er noe du ikke ønsker deg 😑 Anonymkode: 3b74d...2fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå