AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Ingen ønsker barn. Er alderforskjellen for stor, eller vil den bli det? Anonymkode: 4b334...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Vil ikke funke. Normalt at mann på 29 ikke ønsker barn, men stor sjanse for at han ombestemmer seg. Anonymkode: 5a79a...973 6
lolitsme Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar Alder er bare et tall. Så lenge begge er voksne så er det ikke noe fare, og ja det kan funke, men om det funker over lengre tid, det kan ingen her svare på. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar Stakkars mann som blir frarøvet muligheten for å få barn i fremtiden. Anonymkode: 9e20c...126 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar Nei, dette vil ikke funke. Motsatt derimot, K29/M43, funker gull. Anonymkode: f2a9d...ace 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar Jeg tror det funker bedre enn motsatt. Menn eldes mentalt og fysisk før kvinner, og de lever kortere. Med andre ord tap - tap for ung dame med halvgammel mann. Anonymkode: a3ac6...802 6 1
Blått Skrevet 15. februar #7 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen ønsker barn. Er alderforskjellen for stor, eller vil den bli det? Anonymkode: 4b334...cc4 Det er det ingen som kan svare deg på om det vil funke eller ikke. Du må bare gjøre et valg og satse. Det er en del av livet. Kanskje det fungerer, kanskje ikke 😊 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar Har sett større forskjell fungere (se til presidenten i frankrike), men det er jo unntakene. Det gjelder for så vidt alle forhold... Anonymkode: 27690...2e1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #9 Skrevet 16. februar Hvorfor spør du andre om dette? Anonymkode: 4c056...999 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #10 Skrevet 16. februar Hva mener du med funke? Jeg ser ingen grunn til at dere ikke kan ha det kjekt sammen Anonymkode: fe233...0d9
AnonymBruker Skrevet 16. februar #11 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Stakkars mann som blir frarøvet muligheten for å få barn i fremtiden. Anonymkode: 9e20c...126 Du vet det kanskje ikke, men ikke alle menn ønsker seg barn... Og for dem er det kanskje greit å slippe mas om unger... Anonymkode: c79ed...474 3 4
lolitsme Skrevet 16. februar #12 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet det kanskje ikke, men ikke alle menn ønsker seg barn... Og for dem er det kanskje greit å slippe mas om unger... Anonymkode: c79ed...474 100 + for denne!
AnonymBruker Skrevet 16. februar #13 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet det kanskje ikke, men ikke alle menn ønsker seg barn... Og for dem er det kanskje greit å slippe mas om unger... Anonymkode: c79ed...474 Enig, hvis det skulle bli slutt med samboeren min så ville jeg nok prøvd å finne meg ei på 40+ av denne grunnen. Mann 30 Anonymkode: 29839...43b
AnonymBruker Skrevet 16. februar #14 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ingen ønsker barn. Er alderforskjellen for stor, eller vil den bli det? Anonymkode: 4b334...cc4 er snakk om 14 år det vil funke helt fint så lenge det er gjensidig er mange menn som ikke ønsker seg barn og de vet jo hva de går inn i når de er 29 år gammel. Det er ikke alltid følelser bryr seg om alder. Jeg syns du skal ta sjansen ..er ikke noe større problem det enn jevnaldrende som også ikke klarer å holde sammen 50% heller. En lever bare en gang. Bedre å få oppleve kjærlighet en og skulle få være så forbaska fornuftig og passe inn i A4 forma. Kos deg med din yngre kjærste. Misunner deg. Anonymkode: e093f...ebd 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #15 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, dette vil ikke funke. Motsatt derimot, K29/M43, funker gull. Anonymkode: f2a9d...ace Det funker bare enda dårligere. Anonymkode: 17261...9ef 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #16 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig, hvis det skulle bli slutt med samboeren min så ville jeg nok prøvd å finne meg ei på 40+ av denne grunnen. Mann 30 Anonymkode: 29839...43b Vi er mange kvinner som ikke vil ha barn også Anonymkode: 17261...9ef
AnonymBruker Skrevet 16. februar #17 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tror det funker bedre enn motsatt. Menn eldes mentalt og fysisk før kvinner, og de lever kortere. Med andre ord tap - tap for ung dame med halvgammel mann. Anonymkode: a3ac6...802 Motsatt vei er det fortsatt mulig å få barn. Anonymkode: d1d3a...966 1
Blått Skrevet 16. februar #18 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Motsatt vei er det fortsatt mulig å få barn. Anonymkode: d1d3a...966 Og poenget ditt er hva da? Det står i hovedinnlegget at han ikke ønsker seg barn. 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #19 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Motsatt vei er det fortsatt mulig å få barn. Anonymkode: d1d3a...966 De vil jo ikke ha barn. Anonymkode: 17261...9ef 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #20 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2026 den 20.14): Ingen ønsker barn. Er alderforskjellen for stor, eller vil den bli det? Anonymkode: 4b334...cc4 👎 Anonymkode: 11a35...3fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå