AnonymBruker Skrevet 16. februar #61 Skrevet 16. februar Hva het han som spilte Bo i Home for Christmas? Der rollefiguren var så mye kjekkere enn skuespilleren 😅 Anonymkode: a33b2...b12 2 4
911 Skrevet 16. februar #63 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva het han som spilte Bo i Home for Christmas? Der rollefiguren var så mye kjekkere enn skuespilleren 😅 Anonymkode: a33b2...b12 Google vet: Gard Løkke
AnonymBruker Skrevet 16. februar #65 Skrevet 16. februar Kim wigaard fra demenskoret 🥰 Anonymkode: cae40...a48 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar #67 Skrevet 16. februar Chris Holsten Espen Klouman Høiner Pål Sverre Hagen Sondre Justad Anonymkode: c028b...e0a 2
makkapakka Skrevet 16. februar #68 Skrevet 16. februar Casper Ruud, Tobias Santelmann, Trond Espen Seim. Andreas Thorkildsen, Aksel Lund Svindal, Thor Hushovd, 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #70 Skrevet 16. februar Øyvind ( Vinni) Sauvik 😍 Anonymkode: fa1c1...cdc 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar #72 Skrevet 16. februar Syns Olli i kongen befaler er en kjekkas. Han virker som en fin mann å dele livet med. Anonymkode: c6333...898 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #73 Skrevet 17. februar Mardina skrev (5 timer siden): .....og jeg kan ikke fordra fyren 😝 😄 Virker høy på seg selv og usympatisk 🤔 Okei, hurra for at folk er forskjellige. Jeg har aldri hørt et stygt ord bli sagt om Alex Rosen. Jeg liker folk som er seg selv fullt ut, og det er jo han. Har heller ikke sett at han har vært ekkel med noen, så jeg tenker han har hjertet på rett sted jeg. At han har en stor personlighet og tar mye plass er jo egentlig bare gøy, han lar det ikke gå utover noen andre. Anonymkode: a63a2...802 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar #74 Skrevet 17. februar Jeg blir alltid fasinert når jeg leser slke tråder hvor forskjellig vi mennesker er. Hva vi tiltrekkes av. Det er selvfølgelig mange som er nevnt i denne tråden som jeg er enig i at er flotte menn. Men jammen er det mange som nevner menn som jeg synes bare er patetiske og sjarmløse. Aksel Hennie som kroneksempelet for min del:-) Anonymkode: 73fc3...f53 6 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar #76 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg blir alltid fasinert når jeg leser slke tråder hvor forskjellig vi mennesker er. Hva vi tiltrekkes av. Det er selvfølgelig mange som er nevnt i denne tråden som jeg er enig i at er flotte menn. Men jammen er det mange som nevner menn som jeg synes bare er patetiske og sjarmløse. Aksel Hennie som kroneksempelet for min del:-) Anonymkode: 73fc3...f53 Enig 😅 Anonymkode: fa1c1...cdc 4 1
Tubaluba Skrevet 17. februar #77 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Espen lind❤️ Anonymkode: 6c69e...497 Han virker utrolig sympatisk. Men kjekk...? 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #79 Skrevet 17. februar Håvard Bakke! Han begynner kanskje å bli litt rufsete i kanten, men er fremdeles den kjekkeste. Anonymkode: 8d562...278 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #80 Skrevet 17. februar Husker jeg synes Nicolai Cleve Broch var kjekk, men det er vel noen år siden. Anonymkode: 5669d...05c 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå