AnonymBruker Skrevet 16. februar #42 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er enig. Hadde en ting for han til jeg så han i en karakter jeg ikke likte å nå klarer jeg ikke helt å like han like godt lenger 😅😅 Anonymkode: c6333...898 Det er jo bare skuespill! Klarer du ikke å skille fiksjon fra virkelighet?🙂 Anonymkode: fa4be...dc6 4 2
Uanonym bruker Skrevet 16. februar #43 Skrevet 16. februar Alltid vært litt svak for Odd Bjørn Hjelmeset. Både kjekk og virker utrolig hyggelig. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #45 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg liker Pål Sverre Hagen. Vet ikke helt hvorfor, han er ikke umiddelbart en fyr jeg ville falt for i virkeligheten, men så er det et eller annet med han likevel 😄 Anonymkode: 723ae...6a6 Så enig. Så han på treningssenteret i Stavanger. Tenkte han må være peneste mannen i Stavanger hvertfall. 😅 Anonymkode: 5298d...a66 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #46 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jo bare skuespill! Klarer du ikke å skille fiksjon fra virkelighet?🙂 Anonymkode: fa4be...dc6 Nei, lurer jo på om det er typecasting 😅 men kan være han bare er en god skuespiller da. Anonymkode: a33b2...b12 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #47 Skrevet 16. februar Janove Ottesen Jarle Bernhoft Magnus Grønneberg Tarjei Nøstvold Svalastog Jon Øigarden Anonymkode: a63a2...802 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #48 Skrevet 16. februar Gard Løkke (snekkeren i hjem til jul). Anonymkode: 9fb76...66e 4 5 1
Thyra Skrevet 16. februar #50 Skrevet 16. februar Stjertmeis skrev (19 timer siden): Tobias Santelmann 🔥 Han kommer også høyt opp på listen. Og Odd Magnus Williamson. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar #52 Skrevet 16. februar Aksel Hennie liker jeg også 🤩 Anonymkode: 6b658...dfc
AnonymBruker Skrevet 16. februar #53 Skrevet 16. februar Alex Rosen! Han har alltid vært kjekk og hot. Anonymkode: a63a2...802 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar #54 Skrevet 16. februar Han var norsk-amerikansk men foreldrene var fra Norge så på en måte norsk — Jon-Erik Hexum Anonymkode: 173f2...8df 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #55 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo bare skuespill! Klarer du ikke å skille fiksjon fra virkelighet?🙂 Anonymkode: fa4be...dc6 Jo. Men det er bare turn off når jeg ikke har mye inntrykk av han forbi denne rollen. Nå husker jeg han sånn. Kan ikke noe for det 😅 Anonymkode: c6333...898 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #56 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo. Men det er bare turn off når jeg ikke har mye inntrykk av han forbi denne rollen. Nå husker jeg han sånn. Kan ikke noe for det 😅 Anonymkode: c6333...898 Han var ikke slem i den rollen, han va bare en unnvikende og det jeg følte var en sutrete far. Anonymkode: c6333...898
Mardina Skrevet 16. februar #57 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Alex Rosen! Han har alltid vært kjekk og hot. Anonymkode: a63a2...802 .....og jeg kan ikke fordra fyren 😝 😄 Virker høy på seg selv og usympatisk 🤔 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar #58 Skrevet 16. februar Unge Morten Harket 😊 Anonymkode: 81ab7...d40 11 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #59 Skrevet 16. februar Harald Dobloug. Vanvittig kjekk og utrolig morsom, en uslåelig kombinasjon. Anonymkode: eadd7...d52 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar #60 Skrevet 16. februar Andreas Wahl. Det er noe med hele det vesenet. Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: f47aa...7ba 9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå