AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Flere som meg? Er singel på år 6 nå, etter et lengre forhold. 49 år. Trives glugg som singel, men hadde vært hyggelig å ikke bli gammel alene...ha en fast partner, kjæreste og bestevenn. Men vil gjerne være mye alene også, sammen med mine barn og mine interesser....Men ikke hele tiden... haha, vanskelig. Ønsker ikke alltid diskusjonen, kompromissene og logistikken rundt det å ha en kjæreste... men vil gjerne ha noen ....likevel... Noen dager vil jeg, andre dager er det helt uaktuelt... Har flere vært i samme situasjon? Og hva endte dere opp med? Anonymkode: b8619...6b7 1
treningsgal Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Føler det samme og lurer på hvordan jeg skal løse dette😂 39år 1
Strigiformes Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar Om det ikke det er et ja uten snev av tvil, så tenker jeg det betyr nei. Jeg er veldig sikker på hva jeg vil 🙌 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar Føler det samme. Så foreløpig har jeg ikke datet på flere år. Men vurderer å begynne å date. Og håper og møtene som er fornøyd med å være særboer, og synes det å møtes 1-2 dager i uken er nok. Anonymkode: d3871...322 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar Du bør nok være særboer. Vi er det, sammen i helger og ferier. Det fungerer for oss. Anonymkode: b17f4...e62 1
Crazydoglady Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som meg? Er singel på år 6 nå, etter et lengre forhold. 49 år. Trives glugg som singel, men hadde vært hyggelig å ikke bli gammel alene...ha en fast partner, kjæreste og bestevenn. Men vil gjerne være mye alene også, sammen med mine barn og mine interesser....Men ikke hele tiden... haha, vanskelig. Ønsker ikke alltid diskusjonen, kompromissene og logistikken rundt det å ha en kjæreste... men vil gjerne ha noen ....likevel... Noen dager vil jeg, andre dager er det helt uaktuelt... Har flere vært i samme situasjon? Og hva endte dere opp med? Anonymkode: b8619...6b7 Særbo kan jo være ett alternativ. Kan være sammen på fast "turnus", men ikke nødvendigvis hver dag. Gjelder vell bare å finne en som har ca samme ønske/behov. Finnes helt sikkert.
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Skrevet 15. februar Særboer er kanskje passende for det du ønsker. Anonymkode: 658c1...c0f 1
sicario Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar Strigiformes skrev (14 minutter siden): Om det ikke det er et ja uten snev av tvil, så tenker jeg det betyr nei. Jeg er veldig sikker på hva jeg vil 🙌 Ganske enig i denne. Er jeg ikke sikker, uten et snev av tvil, så gir svaret litt seg selv for min del 😊 Jeg hadde aldri gått inn i et forhold uten å være helt sikker på at det er det jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar Fant en mann som bor nærme, er svært medgjørlig og trenger alenetid slik som meg. Det er gull! Anonymkode: 1900f...296 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Skrevet 15. februar Ja, det høres ut som særboer er tingen. Siden du har barn er du jo ikke helt alene, og har noen som bryr seg om deg (regner jeg med). Jeg mistet dessverre mannen min for en tid tilbake, og er veldig glad for at jeg har barn. Ellers hadde jeg ikke hatt noen. En mann betyr en trygghet, en som er glad i en, en som støtter deg og kan dele gleder og sorger med. Om man blir syk eller havner på sykehus så får man hjelp. Kanskje en handy en som kan fikse bilen, reparere vannlekkasje osv. Mannen min var sånn, og flere er sånn vet jeg. Anonymkode: cc88e...ea5
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Skrevet 15. februar Elsker alene tid og er selvstendig, men jeg trives best i forhold. Ikke nødvendigvis bo sammen. Jeg liker klemmer, bli holdt rundt, snakke sammen om planer og fremtiden, følelsen av at han har lyst på meg, liker å pynte meg og merke hvor pris han setter på det. Føler jeg får brukt flere av mine sanser og følelse som menneske, som kvinne, ved å ha en kjæreste. Anonymkode: 3f59e...39a
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Skrevet 15. februar Jeg hadde det som deg, men var heldig nok til å bli forelsket. 🥰 Så to år senere er vi særboere med barn 50/50. Nyter tiden sammen. Bor nær hverandre, noe som er viktig for da kan vi sees ofte (men ikke alltid så mange timer av gangen), og vi har begge egne interesser og egentid. Anonymkode: 315d8...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2026 den 21.01): Du bør nok være særboer. Vi er det, sammen i helger og ferier. Det fungerer for oss. Anonymkode: b17f4...e62 Særbo = knullekompis - en du treffer iblant for å ha sex med. Anonymkode: 62d2f...68b
AnonymBruker Skrevet 18. februar #14 Skrevet 18. februar Er som deg, elsket å være singel og selvstendig! Møtte min kjæreste for 2 år siden, og heldigvis vil vi akkurat det samme! Vi er særboere og elsker det! Og ja, vi er like dedikere og trofaste som om vi skulle vært gift. Skal heller ikke flytte sammen. Anonymkode: 7227c...07e
AnonymBruker Skrevet 18. februar #15 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2026 den 21.13): Fant en mann som bor nærme, er svært medgjørlig og trenger alenetid slik som meg. Det er gull! Anonymkode: 1900f...296 Der har du meg. Hun hadde nok sagt ja til et samboerskap, men vi bor 10 minutter unna hverandre, og sover sammen 4+ netter i uka. Det passer oss så langt veldig bra. Anonymkode: d7095...b03 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå