AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Til de som har mistet sexlysten, men er samboere/gift. Om du har lenge manglet sexlyst og sex er skjeldent og aldri. Forventer dere at partneren som har større sexlyst og som prøver å få til et sexliv uten respons skal være trofaste? Eller lar dere partneren ha sex med andre? Anonymkode: fa3c7...a14 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til de som har mistet sexlysten, men er samboere/gift. Om du har lenge manglet sexlyst og sex er skjeldent og aldri. Forventer dere at partneren som har større sexlyst og som prøver å få til et sexliv uten respons skal være trofaste? Eller lar dere partneren ha sex med andre? Anonymkode: fa3c7...a14 Fortell litt om hvordan det er i ditt forhold. Hvis andre skal betro seg, bør du selv gå foran som et godt eksempel Anonymkode: 87f6b...246 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar Han var trofast og vi unngikk å snakke om det. Årene gikk og vi var gode venner, så tok jeg til vett og slo opp. Anonymkode: e256f...944 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han var trofast og vi unngikk å snakke om det. Årene gikk og vi var gode venner, så tok jeg til vett og slo opp. Anonymkode: e256f...944 Du eller ham som ikke ville ha sex? Anonymkode: 87f6b...246 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar Trådstarter her. Er gift og har to barn. Har det ok, men sexlivet som var bra i starten ble dårligere for hvert barn. Og noen år etter yngste barna kom ble det enda dårligere. Har forsøkt å ta det opp med kona, har også forsøkt å finne ut om det er noen jeg kan gjøre for å få det bedre. Har kjøpt div sexleketøy hun ønsket seg, men ingen forskjell. Kan også si at jeg tar en stor del av husarbeid ikke tillegg til vedlikehold av hus og hage. Har nå tatt opp med henne at enten må det bli åpnet for at jeg finner noe på si, eller så må hun komme på banen med noe som gir et fungerende sexliv. Lengter etter mer enn litt kos som nå er det man kan satse på om man er heldig. Anonymkode: fa3c7...a14 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har nå tatt opp med henne at enten må det bli åpnet for at jeg finner noe på si, eller så må hun komme på banen med noe som gir et fungerende sexliv. Lengter etter mer enn litt kos som nå er det man kan satse på om man er heldig. Hva sier hun til det? Tror du du har sjans? Ikke lett for menn å finne kvinner som vil være med på en slik avtale. Anonymkode: 87f6b...246 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du eller ham som ikke ville ha sex? Anonymkode: 87f6b...246 Jeg. Anonymkode: e256f...944
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg. Anonymkode: e256f...944 Hvorfor? Anonymkode: 87f6b...246 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Trådstarter her. Er gift og har to barn. Har det ok, men sexlivet som var bra i starten ble dårligere for hvert barn. Og noen år etter yngste barna kom ble det enda dårligere. Har forsøkt å ta det opp med kona, har også forsøkt å finne ut om det er noen jeg kan gjøre for å få det bedre. Har kjøpt div sexleketøy hun ønsket seg, men ingen forskjell. Kan også si at jeg tar en stor del av husarbeid ikke tillegg til vedlikehold av hus og hage. Har nå tatt opp med henne at enten må det bli åpnet for at jeg finner noe på si, eller så må hun komme på banen med noe som gir et fungerende sexliv. Lengter etter mer enn litt kos som nå er det man kan satse på om man er heldig. Anonymkode: fa3c7...a14 Tenkte her er det kanskje deg mellom dere som ikke stemmer og skulle spørre om du er flink til å være kjær med og se henne, men du har allerede enten sagt du er åpen for andre- utrygg du kan ikke stoles på. Eller hun må skjerpe seg- du er utrygg og kan ikke stoles på. Jeg tror forholdet deres er over for aldri om hun vil klare å ha sex med deg nå, det mangler jo der og du brenner broene. Anonymkode: e256f...944 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Anonymkode: 87f6b...246 Fordi jeg ikke likte han på den måten. Jeg var ikke fornøyd med forholdet vårt og det var noe jeg egentlig i lang tid viste, bare hadde ikke lært nok om at sex påvirker deg til å dra den konklusjonen da jeg også ikke engang ville tenke på å ha sex med han. Jeg forlot forholdet mentalt og anså han ikke som en mulighet for romantikk eller sex. Anonymkode: e256f...944 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg ikke likte han på den måten. Jeg var ikke fornøyd med forholdet vårt og det var noe jeg egentlig i lang tid viste, bare hadde ikke lært nok om at sex påvirker deg til å dra den konklusjonen da jeg også ikke engang ville tenke på å ha sex med han. Jeg forlot forholdet mentalt og anså han ikke som en mulighet for romantikk eller sex. Anonymkode: e256f...944 Hadde du lyst til å ha sex med andre menn? Anonymkode: 87f6b...246 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Til de som har mistet sexlysten, men er samboere/gift. Om du har lenge manglet sexlyst og sex er skjeldent og aldri. Forventer dere at partneren som har større sexlyst og som prøver å få til et sexliv uten respons skal være trofaste? Eller lar dere partneren ha sex med andre? Anonymkode: fa3c7...a14 Om ikke partner hadde Vært på samme «frekvens» og like avslappet til sex som det jeg er, så aner jeg ikke hva jeg hadde forventet. Det jeg derimot ikke forstår, er hvordan det skulle hjulpet meg å ha sex med en eller annen random dame om ikke kona ville ha sex? Jeg vil jo ikke ha sex med en eller annen random person. De få gangene jeg vil ha sex, så er det jo med kona🤷🏼♂️ Å skulle ha sex med en annen bare fordi ikke kona vil ha sex, blir absurd for min del. Helt uinteressant. Anonymkode: 49381...564 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #13 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenkte her er det kanskje deg mellom dere som ikke stemmer og skulle spørre om du er flink til å være kjær med og se henne, men du har allerede enten sagt du er åpen for andre- utrygg du kan ikke stoles på. Eller hun må skjerpe seg- du er utrygg og kan ikke stoles på. Jeg tror forholdet deres er over for aldri om hun vil klare å ha sex med deg nå, det mangler jo der og du brenner broene. Anonymkode: e256f...944 Kan fort være at man brenner broer. Men har prøvd i mange år uten annet enn at det blir bedre, bare vær tålmodig. Har i alle år vært kjær også i situasjoner der det ikke forventes sex. Så føler at jeg har strekt meg langt og er vel kanskje mer klar for å avslutte enn jeg selv vil innrømme. Men vil jo gi store konsekvenser for våre barn. Anonymkode: fa3c7...a14
AnonymBruker Skrevet 15. februar #14 Skrevet 15. februar Du har nettopp startet begynnelsen på slutten. Kona di vil ikke ha sex og du presser henne til enten å ha sex (selv om hun ikke vil), eller så puler du andre damer. Du har presset henne opp i et hjørne hvor skilsmisse er eneste utvei. Anonymkode: 0fcc3...0c3 2 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du lyst til å ha sex med andre menn? Anonymkode: 87f6b...246 Kan ikke gi deg svaret du ønsker, men kan jo hende andre damer føler det jeg gjør. Har enda ikke hatt det og det har gått noen år nå. Jeg kjenner lysten og jeg er lei meg for å ikke å ha møtt noen, så kroppen min vil det jo. Men når jeg har følt meg aseksuell i en relasjon så lenge og det også var mitt første forhold, så tørr jeg ikke. Er redd for å bli redd/miste tenning og for å skuffe eller for å bli utsatt for et overgrep om han jeg møter ikke stopper eller forstår meg når jeg vil si nei. Det er vanskelig å prøve seg der ute når jeg kun er vant til å ikke ha lyst og at det ikke går. Det kan også være noe du kommer til å kjenne på som den avslåtte. Anonymkode: e256f...944 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #16 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan fort være at man brenner broer. Men har prøvd i mange år uten annet enn at det blir bedre, bare vær tålmodig. Har i alle år vært kjær også i situasjoner der det ikke forventes sex. Så føler at jeg har strekt meg langt og er vel kanskje mer klar for å avslutte enn jeg selv vil innrømme. Men vil jo gi store konsekvenser for våre barn. Anonymkode: fa3c7...a14 Jeg forstår, det er dumt du mister mye av livet hvor det kunne vært noe mer mellom dere. Og barna, ja den er tung. Personlig er jeg egentlig for skilsmisse og tenker at ja det vil bli synd for barna, men synd trenger virkelig ikke å bli den store nedturen du ser for deg. Livet går videre kanskje får de nye ste søsken som betyr mye for dem på begge kanter. Det trenger ikke være galt, men det er et stort valg. Anonymkode: e256f...944
AnonymBruker Skrevet 15. februar #17 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke gi deg svaret du ønsker, men kan jo hende andre damer føler det jeg gjør. Har enda ikke hatt det og det har gått noen år nå. Jeg kjenner lysten og jeg er lei meg for å ikke å ha møtt noen, så kroppen min vil det jo. Men når jeg har følt meg aseksuell i en relasjon så lenge og det også var mitt første forhold, så tørr jeg ikke. Er redd for å bli redd/miste tenning og for å skuffe eller for å bli utsatt for et overgrep om han jeg møter ikke stopper eller forstår meg når jeg vil si nei. Det er vanskelig å prøve seg der ute når jeg kun er vant til å ikke ha lyst og at det ikke går. Det kan også være noe du kommer til å kjenne på som den avslåtte. Anonymkode: e256f...944 Tenkte på andre menn og så utover. Men om din gjør vet vi ikke. Så ikke la det være svar for henne. Anonymkode: e256f...944
AnonymBruker Skrevet 15. februar #18 Skrevet 15. februar Når partneren ikke vil ha deg lengre så blir det aldri bedre. Du kan vaske hus, hente og levere i barnehage, jobbe 12 t hver dag og slå hjul for henne og hun vil sette pris på det - som en venn. Hvis sex betyr mye for deg så er det best å gå videre. Kanskje eller kanskje ikke finner du en annen. Kanskje kona finner tilbake til lysten i 10 nye år med en annen. Win-win. Anonymkode: 6a3a9...ab3 1 4
Runnah Skrevet 15. februar #19 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva sier hun til det? Tror du du har sjans? Ikke lett for menn å finne kvinner som vil være med på en slik avtale. Anonymkode: 87f6b...246 Det er jo svært lett om man er attraktiv nok. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #20 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trådstarter her. Er gift og har to barn. Har det ok, men sexlivet som var bra i starten ble dårligere for hvert barn. Og noen år etter yngste barna kom ble det enda dårligere. Har forsøkt å ta det opp med kona, har også forsøkt å finne ut om det er noen jeg kan gjøre for å få det bedre. Har kjøpt div sexleketøy hun ønsket seg, men ingen forskjell. Kan også si at jeg tar en stor del av husarbeid ikke tillegg til vedlikehold av hus og hage. Har nå tatt opp med henne at enten må det bli åpnet for at jeg finner noe på si, eller så må hun komme på banen med noe som gir et fungerende sexliv. Lengter etter mer enn litt kos som nå er det man kan satse på om man er heldig. Anonymkode: fa3c7...a14 Bare kom deg vekk fra dette her. Kvinners sexlyst har ingenting med "husarbeid" å gjøre. Hvis dere bryter opp og hun får litt "oppmerksomhet" fra kjekke nysingle Håvard på salgsavdelingen, da sprer hun gladelig beina uten at han trenger så mye som å plukke opp en sokk. Kvinners sexlyst handler om å få og holde på en mann hun anser som et catch. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: e8786...362 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå