AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Skrevet 11. mars Falukorv med kondom på....😅 Det funker veldig bra... Anonymkode: 2b1d0...45c
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 18.14): Første gang jeg onanerte tok jeg på meg kondom. Det var utrolig opphissende. Så jeg runket med kondom igjennom hele ungdommen. Kan faktisk finne på å kjøpe meg en pakke, bare for å kunne onanere i den. Ikke uvanlig å bruke kondom selvfølgelig, men til onani er det sikkert ikke helt vanlig. Men utrolig fordel når man hadde seksuelle relasjoner der kondom var naturlig å bruke. Kunne faktisk blitt kåt på hvilken som helst kvinne som tredde på meg en kondom. Anonymkode: 105c9...262 Jo, det tror jeg er mer vanlig en man skulle tro. Særlig om man er på overnatting hos slekt eller venner og ikke vil legge igjen bruks-spor i sengen. Gjorde det mens jeg bodde hjemme hos mor også. Måtte huske på å pakke de inn og kaste de da, he he. Anonymkode: 5dfa2...050
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lagde en gang en "fleshlight" av en hylse av noe slag og noe myk polstring og en gummihanske🤣 Anonymkode: c7726...623 Fifi-bag.. 😂 Anonymkode: 274f7...69b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Skrevet 12. mars I ungdommstiden husker jeg at jeg en gang brukte en avlagt strømpebukse til min tante til å runke i. Anonymkode: 5dfa2...050
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 17.59): Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange menn er. Anonymkode: 9badd...1d8 Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange kvinner er. Anonymkode: 1b04e...c00 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jo, det tror jeg er mer vanlig en man skulle tro. Særlig om man er på overnatting hos slekt eller venner og ikke vil legge igjen bruks-spor i sengen. Gjorde det mens jeg bodde hjemme hos mor også. Måtte huske på å pakke de inn og kaste de da, he he. Anonymkode: 5dfa2...050 Godt mulig ja. Det er også en fordel når jeg er på telttur. Ronke i vei i soveposen, med redusert risiko for å søle den til. Anonymkode: 105c9...262
AnonymBruker Skrevet 13. mars #27 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2026 den 7.57): Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange kvinner er. Anonymkode: 1b04e...c00 Fascinerende hvor barnslige og hårsåre mange menn er, må nesten regne med et par reaksjoner eller to. Dette er kvinneguiden. Anonymkode: e2b9e...f5d 5
Elaine Marley Skrevet 27. mars #28 Skrevet 27. mars Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. mars #29 Skrevet 30. mars Har runket mest i og med klesplagg. En hel del sokker, men også gensere og treningsjakker. Dytte de nedi joggebuksa og runke mot det myke stoffet. Glatt stoff av nylon er annerledes enn polyester sommer annerledes enn bomull. Hadde en snarvei over en idrettsbane i tenårene, mang en gjenglemt genser/ treningsdress/ joggedress/ treningsjakke/ sokker/ fotballstrømper som havnet nedi joggebuksa og ble runket i… Anonymkode: 8a0f5...abb
AnonymBruker Skrevet 30. mars #30 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 20.2.2026 den 14.11): Brukte womanizeren til en nær nær i familien min når jeg runka , brukte den suge/vibrator funksjonen bak på pikken og spruta helt vilt . Hele den lilla vibratoren ble fylt med sæden min☺️ Anonymkode: 4821e...bd5 Haha nice try. Troll. Anonymkode: 43ae0...5b9
AnonymBruker Skrevet 6. april #31 Skrevet 6. april Lagde pølse av klær som jeg jukket på. brukte vibrerende tannbørste/barberingsmaskin som vibrator. Puttet tynne blyanter for å se. Var ikke godt. jukke til puta eller klær var best. Anonymkode: 2106a...f2f
AnonymBruker Skrevet 6. april #32 Skrevet 6. april Bamse, fjernkontroll, hårbørste 🤭 Anonymkode: d408e...5d8
AnonymBruker Skrevet 6. april #34 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bamse, fjernkontroll, hårbørste 🤭 Anonymkode: d408e...5d8 Fjernkontroll? Fikk du den inn? Anonymkode: 2106a...f2f
petterm Skrevet 6. april #35 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fjernkontroll? Fikk du den inn? Anonymkode: 2106a...f2f De finnes i forskjellige størrelser..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå