AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Hva ville du valgt? Spa, shopping, restauranter etc. Anonymkode: 8fe7d...91e
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar Sier jeg ikke før dere aksepterer å ta meg med på turen ☺️Hilsen deres nye anonyme venninne. Anonymkode: c7338...d62 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Skrevet 14. februar Budapest 100 prosent ☺️ ville reist på våren eller tidlig høst (sommeren er veldig varm der). Anonymkode: a3dc4...aeb
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Skrevet 14. februar Budapest , 100% sier jeg også! alle årstider er fine, jula er spektakulær, mens vår og sommer + høst er jo alltid fint. Ville styrt unna i januar og februar kanskje, da det kan være litt grått og kaldt. Men våren kommer tidligere og sommeren holder seg langt utover høsten:) Budapest har alt’ amazing arkitektur , masse kunst og kultur, shopping , uteliv, fantastiske resturanter ! Anonymkode: 77601...c54 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Skrevet 14. februar Ikke dra til gdansk var ikke akkurat imponert da jeg var der Anonymkode: e36ba...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Skrevet 14. februar 1. Praha 2. Gdansk 3. Budapest Jeg vet ingenting om spa, så har svart ut fra severdigheter og atmosfære. Anonymkode: 2abad...a1d
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Skrevet 15. februar Nobrainer! Budapest. Den største og fineste byen av dem, bra shopping, masse spa og varme kilder. Masse bra restauranter. Anonymkode: 569a2...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar Bucuresti, egentlig. Men av de tre har jeg likt Budapest best. Anonymkode: bb12b...5ac
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar IKKE dra til Gdansk, var en stor nedtur for meg og mannen min:/ Booket oss inn på et av de fineste spa-hotellene i Sopot, synes det var noe slappe spa-behandlinger vi fikk der, og Gdansk og Gdynia og Sopot var dønn kjedelige byer:/ Og det kommer fra ei som faktisk liker rolige byer - men det der ble FOR kjedelig. Anonymkode: 776a6...811 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Skrevet 15. februar Av disse tre er Praha nok den billigste. Anonymkode: cb392...d4c
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bucuresti, egentlig. Men av de tre har jeg likt Budapest best. Anonymkode: bb12b...5ac Nei, Bucuresti kan ikke sammenlignes med disse byene. Det er en stygg og kjedelig by uten noen interessante severdigheter. Anonymkode: cb392...d4c 1
Sofiei Skrevet 15. februar #12 Skrevet 15. februar Budapest! Vært alle tre stedene, og Budapest er eneste av de jeg har reist tilbake til flere ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #13 Skrevet 15. februar Synes Gdansk var ganske kjedelig. Sopot enda verre. Anonymkode: 6b17d...c27 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #14 Skrevet 15. februar Kan ingenting om spa, men ville valgt Budapest - mer mangfoldig og "kontintental" enn Praha, som har mer sjarm og føles mer kompakt. Gdansk er full av nordmenn på tur og veldig kjedelig. Anonymkode: 47a76...bd8 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke dra til gdansk var ikke akkurat imponert da jeg var der Anonymkode: e36ba...c5d det er et "du problem" i så fall, Gdansk er nydelig og har så mye å by på om man setter seg litt inn i reisemålet.. Anonymkode: 11a13...d1d 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #16 Skrevet 15. februar Budapest hundre prosent. Liker også Praha, var der i sommer men der hadde det blitt betydelig dyrere siste årene. Gdansk er billig men litt skuffende, og ekstremt mye nordmenn. Anonymkode: 8c45e...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #17 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva ville du valgt? Spa, shopping, restauranter etc. Anonymkode: 8fe7d...91e Budapest! Kjempe fint, mye å gjøre - og billig 👏🏼 Anonymkode: 39691...ef2
AnonymBruker Skrevet 15. februar #18 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva ville du valgt? Spa, shopping, restauranter etc. Anonymkode: 8fe7d...91e Ingen av de. Ville heller gått for venninnetur til Pattis. Anonymkode: 8aee1...dd1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #19 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Budapest hundre prosent. Liker også Praha, var der i sommer men der hadde det blitt betydelig dyrere siste årene. Gdansk er billig men litt skuffende, og ekstremt mye nordmenn. Anonymkode: 8c45e...ab0 Budapest er vel ikke billigere enn Praha? Kanskje når det gjelder overnatting, men restauranter og dagligvarer er dyrere enn i Praha. Anonymkode: 3eb1a...fb3
AnonymBruker Skrevet 15. februar #20 Skrevet 15. februar Budspest er en av de kjedeligste byene jeg har vært i, hadde gått for Praha eller Tallinn. Anonymkode: 98657...f3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå