Gå til innhold

Har du sex med eksen din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du sex med noen av eksene dine? Er det digg? Hvis du har det, hvor ofte og åssen sex?
Ditt kjønn og alder?

Anonymkode: 4ed38...ca8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det har jeg aldri hatt.

Anonymkode: 29fb7...23c

Skrevet

Absolutt ikke..

K 42 

• Liker 1
Skrevet

Nope! 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke.

Anonymkode: 46568...080

Skrevet

Japp. Jeg og ene xen min var elsker i flere måneder etter å ha gjort det slutt. Var enkelt. Det ble naturlig avsluttet siden jeg ble mer og mer interessert i ting han ikke var interessert i. 

Kvinne, nå 45 den gang 26. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi sluttet å ha sex flere år før vi skilte oss. 

Anonymkode: 751f0...8aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre.  Han er et nek, untatt i sengen.... der er han en gudegave,  klarer bare ikke å motstå når han "bjuder opp".  Han kjenner min kropp ut og inn, vet hvilke knapper han skal trykke på og ingen har gitt meg så mange deilige og sterke orgasmer som han.

Anonymkode: 08442...4dc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, dessverre.  Han er et nek, untatt i sengen.... der er han en gudegave,  klarer bare ikke å motstå når han "bjuder opp".  Han kjenner min kropp ut og inn, vet hvilke knapper han skal trykke på og ingen har gitt meg så mange deilige og sterke orgasmer som han.

Men det er jo egentlig litt greit det. Du har ikke kjæreste, men du har nå god sex. Bedre enn ingenting? 

Anonymkode: f3ed6...f20

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med X1 etter samlivsbrudd, til og med da hun var gravid med sin nye partner 😀. Hadde og sex med henne før hun ble gravid, mens jeg allerede var i et forhold med X2.

Og hadde sex med X2 etter at forholdet med henne egentlig var slutt.

Felles for disse to var at de var kåte, digge å knulle, og kom lett og flere ganger. Selv om de var ganske ulike fysisk.  Kunne meget vel tenkt meg å ha sex med både den ene og den andre av dem i dag, selv om vi alle har blitt eldre siden disse utskeielsene foregikk 😀

Har og noen ekser som jeg ikke har knullet i ettertid,  og har heller ingen ønsker/ fantasier om det. De er i avdelingen for pripne og/ eller tungpulte.

Anonymkode: fafed...79e

• Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du sex med noen av eksene dine? Er det digg? Hvis du har det, hvor ofte og åssen sex?
Ditt kjønn og alder?

Anonymkode: 4ed38...ca8

Jeg hadde det 2 mnd etter det ble slutt. Deilig men følelser tilbake igjen. Nå haddd vi kun vært sammen i ett år da, så vi hadde sexlivet temmelig på topp fra før. Vi måtte bare stoppe, ga dårlig opplevelse. 

Anonymkode: 6cb61...646

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner meg igjen. Pyton å være så seksuelt tiltrukket og nærmest avhengig av mannen som det ikke fungerer med ellers. 

Anonymkode: 6cb61...646

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det ble slutt mellom oss for 10 år siden. Og vi begynte å ligge sammen igjen for 5 år siden. Ligger enda

Anonymkode: 652de...c12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk min beste blowjob med svelg noen gang av eksen, flere år etter at vi hadde skilt oss og flytta fra hverandre.

Skulle hente ungene, hadde kjørt langt og det ble seint så jeg overnatta. Det ene ledet til det andre og vi tilbringte natten sammen. Ble en uforglemmelig natt, men hun var og er fremdeles helt ubrukelig som mor så ble med den ene gangen.

Anonymkode: 60047...5f6

• Hjerte 1
Skrevet

Overhodet ikke aktuelt å ha sex med den dusten der 🙄 😝

Skrevet

Absolutt ikke. Vi hadde så og si ikke sex de siste to årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det en stund men så innså jeg at han fortsatt var forelsket i meg og ville ha meg tilbake så jeg avslutta det. Savner fortsatt sexen men orker ikke maset hans.

Anonymkode: 55758...1e5

• Liker 1
Skrevet

Ja, en eks.
Vi va fuckfriends for en periode... i ca. et halvår fram til vi fant en ny på hver vår side.

Vi passet kanskje ikke sammen i et forhold, men seksuelt passet vi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt sex med de jeg er sammen med. Men kunne godt hatt det,men er gift så her blir det ingen flaksing.

Anonymkode: cacec...bbf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...