Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 ble nettopp 22 år og har hatt 9 sex partnere... syns ikke det er unormalt høyt tall.. blir litt forskrekket når jeg leser at mangen gamle på over 30 kan telle sine på en hånd!! det er nok kilden til utroskap. lev livet mens enn kan, ha det deilig og bruk prevansjon.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Kanksje dreier deg seg om forskjellig definisjon av det å leve livet? For noen er det viktigere med en partner som betyr noe. Personlig kan jeg ikke få følelser for en ny mann vært år. Og det er en forutsettning for å føle nærhet og glede meg over det fysiske nærværet. Samtidig så forstår jeg at andre fungerer annerledes. Men skal ikke påstå at jeg forstår hvordan andre da fungerer. For meg ville det vært en negativ opplevelse.
Gamle gode 10na Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 ble nettopp 22 år og har hatt 9 sex partnere... syns ikke det er unormalt høyt tall.. blir litt forskrekket når jeg leser at mangen gamle på over 30 kan telle sine på en hånd!! det er nok kilden til utroskap. lev livet mens enn kan, ha det deilig og bruk prevansjon. ← ...... mangen gamle på over 30..... :grine2: Vel, lille venn, du har muligens ikke forstått at noen av oss er kvinner med stor K, og kanskje trives bedre med KVALITET fremfor KVANTITET? Og hvem har fortalt deg at man ikke kan leve livet og ha det deilig selv om ikke opptrer som et billig ludder?? Jeg er passert de 30, og har hatt 6 sexpartnere. Deilige elskere alle sammen, og gud vet at jeg levde livet med dem alle, og hadde det deilig. For din egen del, pass på deg selv, et stempel som billig ludder lar seg ikke fjerne med det første, og med den holdningen du innehar, så skal du ikke se bort fra at du vil sitte med et slikt et før eller senere.
Ephemra Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Er oppe i 7 nå og er 21 år. Mange jeg skulle vært foruten, men er jo en del dumme ting en gjør når en er ung.....
engelen ane Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Er 28 år...( gud så gammel..... ) og har BARE hatt 3 stykker!! Det har aldri vært noe problem for meg egentlig. Syns dagens "unge" kan være litt vel lette på tråden ( unnskyld uttrykket) men de om det.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 38 år her Har hatt 30+ i senga.noen kunne jeg vært for uten. Men angrer ikke!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Jeg har aldri holdt arkiv på hvor mange jeg har hatt... men jeg mener det ligger runt 25-30 en plass. Er en 30 årig mann, og vil i grunn ikke anse meg som en rundbrenner eller noe... men har hatt perioder hvor jeg byttet jenter ganske hyppig ut. Uansett, det er kun 3 av jentene jeg virkelig husker som den beste sex'en jeg har opplevd, og det var de jeg hadde et seriøst forhold til.
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Jeg er 25 og har ligget med fire, så jeg bør åpenbart snarest legge meg på rygg etter hver bytur, for jeg er jo snart en gammel dame...
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 ble nettopp 22 år og har hatt 9 sex partnere... syns ikke det er unormalt høyt tall.. blir litt forskrekket når jeg leser at mangen gamle på over 30 kan telle sine på en hånd!! det er nok kilden til utroskap. lev livet mens enn kan, ha det deilig og bruk prevansjon. ← hvis sex med tilfekdige partnere er den eneste måten du kan leve livet på, så synes jeg synd på deg.
Kristine76 Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 Jeg er 25 og har kun hatt to sex partnere... Min samboer har deriomot har rundt 10... Jeg føler ikke at jeg strekker til, at jeg ikke vet nok.. Jeg er jo helt på jordet, men vil ikke være billig heller...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #13 Skrevet 11. april 2006 Jeg er 25 og har kun hatt to sex partnere... Min samboer har deriomot har rundt 10... Jeg føler ikke at jeg strekker til, at jeg ikke vet nok.. Jeg er jo helt på jordet, men vil ikke være billig heller... ← Sex er ikke akkurat noen IQ-test. Det er verdens mest naturlige ting. Du spør om det er noe du lurer på. Spør hva han liker og har lyst til å forsøke. Du overskrider ikke egne grenser og du gir beskjed om hva du selv liker og gjerne vil forsøke. Verre enn det er det faktisk ikke. Antall partnere du har hatt har absolutt ingenting å gjøre med hvor god du er i senga. Det har alt å gjøre med kommunikasjon.
player Skrevet 11. april 2006 #14 Skrevet 11. april 2006 Om man har mange sex partnere bør ikke det bety at man er billig eller noe. Det er mange ting som kan spille inn. Har selv hatt mellom 25-30 partnere (er 30 år), og det er ikke helt uvanlig i min omgangskrets. Det er jo relativt mange, ikke noen tvil om det, men er man en person med stor vennekrets og har mye sosial omgang som festing og yturer så er det fort gjort at man havner til sengs med noen. Spesielt blant gutter er det litt status og ha lagt ned mange jenter, er jo egentlig helt tåpelig, men sånn er det bare. Jenter blir fort stemplet hvis de holder på sånn, men jeg tror at det er i ferd med å snu litt. Det er tross alt damene som sitter med makta her. Så lenge man er singel, og kun har seg selv å tenke på gjør akkurat hva du vil, med hvem du vil og hvor mange du vil. Bare husk å beskytt deg!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #15 Skrevet 11. april 2006 Innen jeg traff min kjære som 26 åring så hadde jeg passert 50 stk. Rett og slett fordi jeg gikk hyppig på byn og ikke har hatt langvarige forhold siden jeg ble seksuellt aktiv. Det var mye sjekking i perioder og også endel mnd uten noen partnere. angrer ikke på det men kunne nok med fordel ha kuttet ut noen tullinger
momo Skrevet 11. april 2006 #16 Skrevet 11. april 2006 Jeg er 27 og har hatt sex med 8 pers. Men bare med samme mann de siste 7 årene. Og før det så var det to langvarige forhold. Tror de andre hadde jeg 4 mnd på meg, hvor jeg var singel. Så skal man tenke sånn så er vel jeg litt hore. Mens en som er like gammel som meg og har hatt sex med like mange men aldri hatt langvarige forhold er jo nesten for jomfru og regne. Så lenge man kan stå for det man gjør, så kjør på, er da ikke noe galt i og ha sex.
Gjest -gjest- Skrevet 11. april 2006 #17 Skrevet 11. april 2006 er 28, har vært sammen med 2 jenter der sex har vært inne i bildet. er sammen med en nå, men vi har ikke hatt sex ennå, bare litt kos kos for meg er det kvalitet og ikke kvantitet som spiller inn.. vil ikke ha sex for å ha sex, må være gla i den personen jeg deler det med!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #18 Skrevet 11. april 2006 Jeg er 37 og har hatt sex med cirka 90-100 menn, men jeg har brukt prevensjon og jeg kaller meg ikke hore. Når jeg leser at kvinner som svarer her tror de er horer pga at de har ligget med mer enn 20, vet jeg ikke hva jeg skal si. Hvorfor er vi horer kun fordi vi har ligget med et visst antall menn og brukt prevensjon og ikke tatt betaling?
Gjest Cristoph Skrevet 11. april 2006 #19 Skrevet 11. april 2006 jeg 27 og har hatt nesten 30 partnere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå