AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Spørsmål, kan Belinda gå på date med en mann ved navn Gunnleik? Spør for en venn. Anonymkode: a7a8a...cc9
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Skrevet 14. februar Ja, men må innrømme at jeg ville syntes det ville vært flaut å date en Ronny, Bjarne eller sånne harry navn da jeg var ung. Nå som voksen så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: 5c3a8...c91
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Skrevet 14. februar Nei, det har jeg aldri brydd meg om. Anonymkode: b6a60...57b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Skrevet 14. februar Ikke date noen som heter det samme som foreldre Anonymkode: c050e...a8b
Mardina Skrevet 14. februar #6 Skrevet 14. februar Betyr lite. Det er bare et navn. Som personen ikke har valgt selv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #7 Skrevet 14. februar Liker ikke når det er samme navn som noen jeg har nær. Da må det virkelig virkelig være livets kjærlighet og min tvillingsjel, for å overgå det. Anonymkode: f0c12...146
AnonymBruker Skrevet 14. februar #8 Skrevet 14. februar Ikke det samme som ex-en 😉 Anonymkode: ad262...a1a 2
Hareena Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Det er kanskje som hvilke cv-er som urettmessig blir sortert vekk pga navn?
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, men må innrømme at jeg ville syntes det ville vært flaut å date en Ronny, Bjarne eller sånne harry navn da jeg var ung. Nå som voksen så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: 5c3a8...c91 Bjarne er harry? Anonymkode: d8068...3bd
AnonymBruker Skrevet 14. februar #11 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke det samme som ex-en 😉 Anonymkode: ad262...a1a Hehe, jeg var for mange år siden kjæreste med en som het "André Kristian", og den første jeg datet etter bruddet het faktisk "Kristian André". Nå ble det ikke noe seriøst forhold med sistnevnte fyr, men jeg husker at jeg tenkte på om folk kom til å synes det er litt rart hvis jeg presenterer en ny kjæreste med akkurat de to samme fornavnene som han jeg gjorde det slutt med et halvt år tidligere:P (Navnene er ikke de ekte, men i samme gata, derfor gåseøyne.) Anonymkode: 87cda...d1d 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #12 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe, jeg var for mange år siden kjæreste med en som het "André Kristian", og den første jeg datet etter bruddet het faktisk "Kristian André". Nå ble det ikke noe seriøst forhold med sistnevnte fyr, men jeg husker at jeg tenkte på om folk kom til å synes det er litt rart hvis jeg presenterer en ny kjæreste med akkurat de to samme fornavnene som han jeg gjorde det slutt med et halvt år tidligere:P (Navnene er ikke de ekte, men i samme gata, derfor gåseøyne.) Anonymkode: 87cda...d1d Haha!! 😂😂 Det er gøy Anonymkode: f0c12...146 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #13 Skrevet 14. februar Et stygt navn kan faktisk være turnoff. Jeg er helt klart opptatt av at jeg trenger at navnet klinger godt Kunne aldri hatt sex med forksempel en Harry, Sigurd, Raymond, Nils, Arne, Arnold eller Herbert. "Ja! Harry, litt hardere" 🤣 - nei, det bare går ikke. Anonymkode: 73852...bd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå