liv Skrevet 7. april 2006 #21 Skrevet 7. april 2006 Oppvasken... Den blir stående alt for lenge. Når vi flytter skal det være plass til oppvaskmaskin!
Titti72 Skrevet 7. april 2006 #23 Skrevet 7. april 2006 Titti72, du må få deg ei husmor. ← Nei fy faan.... Har prøvd og det var strøkent når hun kom, for jeg takler ikke at andre skal vaske etter oss, så hun hadde ikke mye å gjøre hos meg. Jeg har sambo som stryker, og en romslig søppelbåtte og IKEAkort som jeg bruker flittig til blomsterkjøp.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #24 Skrevet 7. april 2006 Du vet at man får kjøpet engangshansker på apoteket?? ← Koster peng, bruker de på rull jeg, funker fint
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #25 Skrevet 7. april 2006 Jeg er ikke spesielt flink til husarbeid, utenom klesvask, men jeg gidder ikke å ha dårlig samvittighet av den grunn. ← Enig. Men papirsøppel og panteflasker har vi så store berg av at jeg får dårlig samvittighet. I hvert fall klør det i den estetiske siden av meg når jeg går ned i kjellern...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå