AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg har barn med utmattelse, smerter og nedsatt kraft. Sannsynligvis etterviralt, men vi vet ikke. Barnet har stort skolefravær, tross at hun trives på skolen og jeg prøver å prioritere den høyt. Spesialisthelsetjenesten er involvert. Men det blir bare møter og utredninger uten objektive medisinske funn og terapeutisk effekt for henne. Har dere opplevd noe som virker? Anonymkode: 5d6b9...350
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Energiøkonomisering. Anonymkode: 2250a...424 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden https://www.arthritis.org.au/arthritis/arthritis-insights/living-well-with-arthritis/managing-fatigue-the-four-ps/#:~:text=Thankfully%2C there are ways you,Planning%2C Prioritising%2C and Pacing. Fire P'er. Anonymkode: 00568...055
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden LDN, lavdose naltrekson, hjelper mange voksne. Usikker på om det brukes til barn. Ellers ikke pushe seg. Mye hvile. Anonymkode: 764bc...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fjerne mobil. Anonymkode: 5d369...c2f ??? Anonymkode: 027d0...c04
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Ingen gode råd, men står i akkurat det samme her… Min er nå 15 og har slitt med dette i mange år. Vi har i mange perioder landet på skole kun hver 2. dag og det hjelper. Men faglig sliter h*n da… Kjenner at jeg er kommet til at jeg gir litt f i skole og bare ønsker at h*n skal få ha glede av de dagene som fungerer. Helse er mye viktigere enn alt annet Anonymkode: 62b69...67a 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen gode råd, men står i akkurat det samme her… Min er nå 15 og har slitt med dette i mange år. Vi har i mange perioder landet på skole kun hver 2. dag og det hjelper. Men faglig sliter h*n da… Kjenner at jeg er kommet til at jeg gir litt f i skole og bare ønsker at h*n skal få ha glede av de dagene som fungerer. Helse er mye viktigere enn alt annet Anonymkode: 62b69...67a Føler med dere. Vi prioriterer også glede over alt. Anonymkode: 5d6b9...350
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Har dere fått konstantert at barnet har hatt kyssesyken? Man kan se på prøver om man har hatt det tidligere (altså, de finner antistoffer) Anonymkode: faa28...4c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå