AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Jeg er nyutdannet og klar for å bygge en karriere. Har mange gode egenskaper og kunnskap, er også kvalifisert for stillinger jeg søker på nå. Det som er, er at jeg har vært syk fra jeg var 10år til 22år. Jeg har fulgt normal skolegang og fullført videregående i den perioden, men ikke hatt fulltidsarbeid etter endt videregående. Jeg fikk diagnostisert og behandlet sykdommen da jeg var 22 og har vært frisk siden den tid. Hvordan forklarer jeg dette uten å skremme bort arbeidsgiver? Frykten er at de skal være redde for at dette er et problem nå, eller at det kan bli et problem i fremtiden. Det er det altså ikke, er 100% sikker. Kan selvfølgelig ikke helgardere meg mot andre tilfeldige ting som kan oppstå (slik som alle andre). Anonymkode: 43815...291
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er nyutdannet og klar for å bygge en karriere. Har mange gode egenskaper og kunnskap, er også kvalifisert for stillinger jeg søker på nå. Det som er, er at jeg har vært syk fra jeg var 10år til 22år. Jeg har fulgt normal skolegang og fullført videregående i den perioden, men ikke hatt fulltidsarbeid etter endt videregående. Jeg fikk diagnostisert og behandlet sykdommen da jeg var 22 og har vært frisk siden den tid. Hvordan forklarer jeg dette uten å skremme bort arbeidsgiver? Frykten er at de skal være redde for at dette er et problem nå, eller at det kan bli et problem i fremtiden. Det er det altså ikke, er 100% sikker. Kan selvfølgelig ikke helgardere meg mot andre tilfeldige ting som kan oppstå (slik som alle andre). Anonymkode: 43815...291 "Jeg fokuserte på skolen". Anonymkode: e7f8f...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Skrevet 14. februar Jeg skjønner ikke helt. Du sier at du ikke har hatt fulltidsjobb etter at du fullførte vgs, men studerte du ikke da? Hvor gammel er du nå? Anonymkode: 88367...110