Gå til innhold

Huseier som ikke fikser)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har noe råd)

jeg har nå leid en leilighet i kjeller der huseiet bor over siden sommer.

i annonsen stod det varmepumpe skulle komme etterhvert. Per nå 2 små panelovner i kjelleren hvor den ene e rett ved ytterdøren i gangen.

og leiligheten er veldig kald og spesielt når det er minus ute.

itillegg er det noe galt med steikeplaten( alltså komfyr. Dette skjedde før jul at komfyren plutselig ikke ville slå seg på. Jeg kontaktet huseier og han kom ned og såg på det og prøvde og skifte batteri på komfyrvakt.

det funket ikke og han sa han ville kontakte elektriker, jeg purret på han og han sa han ventet på ett annet firma osv.

det gikk 2 uker og ingenting skjedde. Min kjæreste trudde han klarte og fikse. Plutselig funket komfyren igjen og eg

meldte huseier. 
men fant utav det ikke var fikset likevel.

det som skjer er når vi lager mat begynner komfyrvakt og pipe. Itillegg slår hele komfyren seg av. Da må vi i sikringsskapet og dra ned 5 sikringer og deretter dra de opp igjen….🤷🏾

og ja.. gitt tydelig beskjed om kulden og ovnen i leiligheten… gått flere uker nå og han gjør ingenting..

lurer og på om dette ang sikring kan være brannfarlig??

har vi rett til og flytte uten oppsigelse? 
vi vil heller ikke risikere noe.

men nå har ikke jeg erfaring med sikringer osv..

bare litt beskymret…..

håper noen har peiling og råd😅

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro vi hadde samme huseier, sliter i samme situasjon med at viktige ting ikke fungerer, og tiden går uten at han ordner det. Han bor over meg også, han har tid men prioriterer ikke meg :sukk:

Anonymkode: 6f437...b34

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skulle tro vi hadde samme huseier, sliter i samme situasjon med at viktige ting ikke fungerer, og tiden går uten at han ordner det. Han bor over meg også, han har tid men prioriterer ikke meg :sukk:

Anonymkode: 6f437...b34

Uffda, kjipt…:(

håper det ordner seg.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...