Gjest M0NSTER Skrevet 13. februar #21 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva i all verdens rolle spiller det? Folk har da middag hjemme uansett. Her er det ikke vanlig med middag i bursdag om man inviterer hele trinnet, 20-30 unger. Det tar rett og slett for mye tid av en ellers kort bursdagsfeiring. Anonymkode: 1aa82...04c Hva svarte du på nå?
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. I år har vi bare kaker. Anonymkode: 4ee66...b60 Da håper jeg du gir «gjestene» beskjed om det, så de kan planlegge å spise hjemme før de drar Anonymkode: 35cff...bbc 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar #23 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er da helt innafor å ikke servere mat om det er 1,5 time lørdag formiddag f. eks. Anonymkode: 9bd76...da8 Aldri vært i barnebursdag uten mat så for meg er det merkelig Anonymkode: 18cbb...63d 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar #24 Skrevet 14. februar Er der ikke bare å servere kake på en serviett og be barna sitte i enden av gymsalen, så koster dere opp etter kakespisingen? Anonymkode: 18cbb...63d
AnonymBruker Skrevet 14. februar #25 Skrevet 14. februar M0NSTER skrev (15 timer siden): Uhm, når på dagen og hvor lenge er denne bursdagen…?! Jammen! Kan ikke folk få bestemme sjøl?!!! Anonymkode: c2a7f...35e 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #26 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva i all verdens rolle spiller det? Folk har da middag hjemme uansett. Her er det ikke vanlig med middag i bursdag om man inviterer hele trinnet, 20-30 unger. Det tar rett og slett for mye tid av en ellers kort bursdagsfeiring. Anonymkode: 1aa82...04c Da forlenger du heller bursdagen litt. Anonymkode: 0c007...38e 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #27 Skrevet 14. februar Vi ble invitert i en slik bursdag en gang. Vi , gjestene med sultne unger, bestilte pizza. Anonymkode: 689ae...a68 1
Gjest M0NSTER Skrevet 14. februar #28 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jammen! Kan ikke folk få bestemme sjøl?!!! Anonymkode: c2a7f...35e Når folk «bestemmer sjøl» utenfor normen, ender det med at barn ikke kommer i bursdagen…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #29 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri vært i barnebursdag uten mat så for meg er det merkelig Anonymkode: 18cbb...63d Samme her! Hadde halvannen time i gymsal i går. Gjorde det enkelt med pølser siden det ordner seg selv. Anonymkode: 56b80...608 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #30 Skrevet 14. februar Vi hadde feiring på to timer i gymsal, både i år og i fjor. Barna fikk pølser saft og kaker. Barnet mitt feiret sammen med to andre som hadde bursdag i samme måned, da ble vi 4 voksne til å pynte og rydde. Vi brukte langbord og stoler som står på lager i gymsalen, dette brukes også på andre arrangement og det er naturlig ingen forbud mot mat i gymsalen. Det er et fullt utstyrt kjøkken tilknyttet gymsal her. Spising tar ikke mye tid uansett, så barna får nok tid til leking. Jeg har aldri hørt om barnebursdag med bare kaker. Personlig synes jeg det er upraktisk for gjester med barnebursdag som er mest mulig low maintenance, f.eks. 2 timers utebursdag om vinteren i 15 kuldegrader med bålpanne vel og merke, slik vi nettopp deltok på. Hvorfor ikke legge ned bittelitt innnsats i en komfortabel feiring for gjester og arrangør? Hvis man slår bursdager sammen blir det flere voksne til å dele arbeid og kostnader Anonymkode: 23ea9...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #31 Skrevet 15. februar Oppdatering på bursdagen; Alle var stor fornøyd med bare kaker og frukt. Full fart og ingen konflikter de 2 timene. Foreldrene var også fornøyde. Anonymkode: 4ee66...b60 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå