Gå til innhold

Hull-Chelsea i dag 13.02.26

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

prøver å finne ut hvor kampen går på TV - på Vg live står det ingenting. Andre steder står det Viaplay. Finner ikke kampen på Altiboxappen. Logger meg inn på Viaplay og får beskjeden "dette inger ikke i pakken du har". Jeg betaler 699,- i måneden! Den går på TV2 play (som jeg seif ikke har)  Nå begynner jeg å bli skikkelig lei ! Tror ikke jeg betaler mer for fotball! Går heretter fro forbrukermakt.

Skjermbilde 2026-02-13 kl. 21.05.16.png

Anonymkode: dae99...a01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

FORTVIL IKKE!

Det du ser etter er sending av den engelske  FA-cupen.Såvidt jeg vet var den tidligere sendt på NRK,men nå må du ha et extra,exstra,extra-abb.på tv2 for å se på.Men ikke fortvil...kampene sendes på den engelske"public service"kanalen BBC.(bbc1/red button)Den kan du enten se gratis om du laster ned "BBC IPLAYER",eller du ser den på nett.

Er du sånn l over middels interessert i engelsk fotball, kan du følge "Match of the day" på BBC1.
Der vises mange kamper live,inkl.FAcup etc, pluss en redigert kamp hver lørdag/søndag (motd2)
Litt som som tippekampen i gamle dager,bare mer profft. Kanalen finner du lett på nett.
-f.eks. her: https://www.livehdtv.com/bbc-one/

tttttttttttttt.jpg

Anonymkode: e0fc8...c09

AnonymBruker
Skrevet

tusen takk😀

Anonymkode: e0fc8...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...