Tjuagutten Skrevet 13. februar #21 Skrevet 13. februar Hva med å sortere alfabetisk eller sette de mest brukte lettest tilgjengelig? Selv har jeg sortert kryddere etter tørrhet.
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Skrevet 14. februar Tror faktisk den beste løsningen din er å flytte krydderhyllen til et annet sted på kjøkkenet. Kanskje i en skuff hvor du kan ha dem liggende. Finnes krydderinndelinger hos kjøkkenleverandører. Eventuelt bare kjøpe noen praktiske inndelinger på nett. Mål opp skuffen først så du vet hvilket mål som passer. Kjenner jeg blir stressa over å se alt av krydder presset oppi det skapet der. Anonymkode: c5cd8...8d0
AnonymBruker Skrevet 14. februar #23 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror faktisk den beste løsningen din er å flytte krydderhyllen til et annet sted på kjøkkenet. Kanskje i en skuff hvor du kan ha dem liggende. Finnes krydderinndelinger hos kjøkkenleverandører. Eventuelt bare kjøpe noen praktiske inndelinger på nett. Mål opp skuffen først så du vet hvilket mål som passer. Kjenner jeg blir stressa over å se alt av krydder presset oppi det skapet der. Anonymkode: c5cd8...8d0 Ingen skuffer ved komfyren, da må jeg flytte meg 180 grader og gå rett fram. Litt langt unna komfyren syns jeg Anonymkode: a95c2...d94
Zenobia Skrevet 14. februar #24 Skrevet 14. februar Jeg har krydder etter om det brukes i asiatiske retter i én boks, bare pepperversjoner i en annen, urter i en tredje og noen løse glass av de jeg bruker ofte. Salt for seg. (Én stor på benken med skje, en i skap (strøversjon) og én fingersalt i krydderskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå