Gå til innhold

Liker noen andre fotfetisj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både partneren min og jeg elsker fotsex. Er det uvanlig for deg? Er dame 44

Anonymkode: 3054c...79e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere egentlig, er oppriktig nysgjerrig for jeg har dårlig fantasi.

Anonymkode: 7de6f...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjør dere egentlig, er oppriktig nysgjerrig for jeg har dårlig fantasi.

Anonymkode: 7de6f...df6

Kjærtegn, slikking, mannen min elsker det når jeg onanerer ham med føttene mine, og det gjør jeg også 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt er tillatt i sex. Hvis begge parter er enige.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjærtegn, slikking, mannen min elsker det når jeg onanerer ham med føttene mine, og det gjør jeg også 

Onanerer han deg også med føttene sine?

Anonymkode: 415f4...c9f

• Nyttig 1
Skrevet

Fine velpleide hender og føtter mener eg er en viktig del på kvinner

AnonymBruker
Skrevet

Nylonkledde kvinneføtter er nydelig. Stor nedtur om sommeren da.

Anonymkode: 98738...45a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig godt når kona tar varmende glidemiddel på føttene sine og runker meg med dem. Jeg pleier å legge henne på sengekanten og sleike henne, og når jeg står på knærne så får til å runke meg med føttene samtidig. Herlig!

Anonymkode: a9a4d...295

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er veldig godt når kona tar varmende glidemiddel på føttene sine og runker meg med dem. Jeg pleier å legge henne på sengekanten og sleike henne, og når jeg står på knærne så får til å runke meg med føttene samtidig. Herlig!

Prøvd med nylonstrømper på føttene (hennes) da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Prøvd med nylonstrømper på føttene (hennes) da?

Nei, har ikke ferdig for nylon.

AnonymBruker
Skrevet

Er de alle menn? Er det noen kvinner som har en mening?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg liker å bli slikket på foten mens jeg berører pikken min med den andre foten, opp og ned til testiklene, med oljen mellom tærne

Skrevet
kristinejeans skrev (15 minutter siden):

Jeg har ikke det selv, men jeg har ringer på tærne dersom jeg skulle møte på noen som har det 😄

Så digg da. Får håpe du finner noen som setter pris på juvelene dine😏

Skrevet
kristinejeans skrev (11 minutter siden):

Jeg har møtt flere allerede. Men du vet jo aldri hvem du møter og hva de tenner på, så hvorfor ikke 😉 

Velstelte hender og føtter med juveler er alltid flott😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje den mest vanlige fetisjen som finnes 

Anonymkode: 25e82...69a

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Elsker føtter, gjerne med hvite spotty sokker på. Kosing, kyssing, slikking, behagelig kiling, med eller uten sokkene på er sexy. Min kjæreste bruker to par sokker. Skimte det innerste paret gjennom det ytterste gjør meg skikkelig kåt. Heldigvis liker hun føtter også. 

Anonymkode: d3262...d5d

Skrevet

Jeg liker / er fascinert av føttene til en kvinne, men har aldri hatt behov for å involvere dem direkte i sex. 

Når jeg først er her: lange negler på tærne er helt forferdelig i mine øyne. Det blir nesten bare verre om de er lakkerte.

Har sett noen eksempel på sånne "jeg ligger på stranda i Syden"- bilder, og har med skrekk og gru tenkt at "nei, nei, nei - ikke la dette bli en trend - please" 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mer en mannlig fetisj, men kona mi liker det også.

AnonymBruker
Skrevet

Partneren min elsker det når jeg binder testiklene hans og kjærtegner kukken hans med føttene mine

Skrevet

Jeg tilbyr å vaske damer som er litt stiv i ryggen.. Jeg vet jo hvor godt det er med et fotbad, og bli dullet med av omsorg.
Når jeg ser og hører hvor hærlig dette er for henne, kommer det ofte godlyder ut..
Når jeg er sikker og ser et tydelig "Jaa.. please fortsett" i øynene hennes,  da legger jeg inn en erotisk twist.
Kåthet er også omsorg og en fin gave å gi❣️Jeg kvalitetssikrer hennes renhet med å gape over tærne hennes, et gisp av velvære.. en lite stønn, får meg til å fortsette. Noe annet ville være helt idiotisk🤭

Enig med deg TS.. tær er svært erogene.. Rene, litt kalde tær i en varm våt munn, da er det vanskelig å holde igjen begeistringen. 
Et fotbad kan derfor bli til et erotisk spa, evt den våte trusa kan enten fjernes eller vaskes😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...