Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg fortelle det eller ikke? Han har virket interessert før, men da var ikke jeg det. Har nå innsett at jeg er veldig forelsket i han. Vi har vært nære venner i rundt 7 år, og jeg er redd for å ødelegge vennskapet. Samtidig som det føles litt uærlig å late som ingenting

Anonymkode: 9a0ee...295

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du respekterer at han er i et forhold. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei, du bør ikke fortelle noe. Hvis du gjør det, så er det en ekstremt egoistisk handling.

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Har det sånn selv, og forstår at du har lyst til å fortelle. Det hodet er fullt av vil man gjerne få ut. Og aller helst høre at det er gjensidig. Men du risikerer at han tar avstand til deg av hensyn til kjæresten da. Samtidig, hvis du er veldig forelska så klarer du kanskje ikke å skjule det helt, så det er kanskje ikke nødvendig å si så mye. Ta tiden til hjelp, og prøve holde igjen. Kanskje blir han singel en dag. 

Anonymkode: b4b7d...1c9

Skrevet

Dette kan skje oss alle, og eg har sjølv hatt det sånn… Prøv å hald litt avstand, sjølv om det kan vere vanskeleg. Eg ville ikkje sagt noko til han, då det mest sannsynleg ikkje endrar så mykje. Snakk heller med ei venninne eller ein annan ven, det kan vere godt at nokon andre veit. Ønsker deg alt godt, her må du nok berre ta tida til hjelp og vente på at forelskinga går over av seg sjølv. 

• Liker 1
Skrevet

Og hugs at du framleis kan bli forelska i nokon andre! Kanskje er dette tida for å bryte ut av gamle mønster og prøve nye hobbyar eller aktivitetar? Kanskje møter du nokon andre? Kven veit?? 

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde sjansen din for lenge siden. Men du ødela det. Lev med det.

Anonymkode: f0d0c...970

Skrevet

Ikke fortell 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skal jeg fortelle det eller ikke? 

Anonymkode: 9a0ee...295

Bruk heller tiden på kattene dine.

Anonymkode: 07082...aed

Skrevet

Dere har vært venner i 7 år da har du hatt tid til å fortelle dette tidligere.  Ikke gjør det nå som han har kjæreste. Hvorfor fortelle det? Hva godt kommer ut av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...