Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

10 000 kondomber forsvant på 3 dager i OL byen. 

IMG_4195.thumb.png.4d7f586051daaa37e868ddfadade1310.png

https://www.vg.no/sport/i/d4nrmj/10-000-kondomer-gikk-tom-paa-tre-dager-i-ol-landsbyen?fbclid=IwdGRleAP76Y5leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEe_RkOxrPwzCkpENaKxN9NJifOv1tEsigRdaeoLQA4mxo8MFUpvOSvM94zpl4_aem_7OEsvWh5vbQQQsDzyeeFGg

Er det behov for så mye kondomer i OL da? Hvem har de liksom sex med? Er de ikke opptatt med trening, avslapping og opplegg.   Og mange  har vel kjærester og slik hjemme? Og mange kjenner jo ikke hverdandre ennå?   Dessuten er det jo ikke alle som bruker kondom (ikke skyt meg) men går på p piller? 
kondomer på butikken i norge samler ofte støv 😅 

noen som har drevet i et lignende idrettsmiljø som kan si om det ja det stemmer, det er masse sex? 
jeg tipper mange kanskje bare har tatt de som suvenir 

IMG_4195.png

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke overrasket at folk på store arrangement har sex. Både utøvere, støttepersonell, journalister og mange andre der. Blant annet mye prostitusjon. 

Anonymkode: 32e93...f93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De bruker kanskje kondom om de er utro eller utenlands?

Anonymkode: ea57f...d52

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De bruker kanskje kondom om de er utro eller utenlands?

det er jo ikke automatikk i at du er utro bare fordi du er i OL? De er topp idrettsutøvere. Men også mennesker. Som har moral og etikk . Noen har sex ja, men undrer hvorfor såååå mange har

AnonymBruker
Skrevet

Fotballspillere har ikke sex før viktige kamper, og trodde det samme var før andre idretter også?

Anonymkode: 2167b...f19

AnonymBruker
Skrevet

Sturla er jo med. 

Anonymkode: 2c6ef...43d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Cyndaquil skrev (6 minutter siden):

det er jo ikke automatikk i at du er utro bare fordi du er i OL? De er topp idrettsutøvere. Men også mennesker. Som har moral og etikk . Noen har sex ja, men undrer hvorfor såååå mange har

Nei, jeg bare kommer med teorier på kondom mysteriet 😅 Det sies jo mange er i forhold og også at mange ikke bruker kondom. 

Det var ekstremt mange som hadde sex under noe annet OL opplegg også i sommer tror jeg. Det er kanskje bare spennende for dem med mange folk, leven, god stemning, eufori og konkurranse? Også mange trente mennesker som kanskje får dem i humøret? Kjente mennesker? Jeg var der det skjedde fenomenene, hadde sex i OL? Igjen jeg bare finner på sannsynlige ting så ikke tro jeg sier svaret.

Søt pokemon ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Blir mye tette avløpsrør av dette tipper jeg.

Anonymkode: dbc01...549

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sturla er jo med. 

Anonymkode: 2c6ef...43d

Huff synes synd å på den fyren på et vis. Sosiale medier over hele verden gjør narr av han. Utroskap er ikke bra! Men han sa det nok uten å tenke i emosjonell tilstand. Menneskelig å ikke alltid tenke før man sier noe

• Liker 1
Skrevet

Kan det ha noe med at det er mange, relativt unge mennesker med stor sexlyst er samlet innafor et lite geografisk område å gjøre? Jeg husker det samme var tema under OL på Lillehammer,  der hadde dem problemer med at kondomer laget problemer med det kommunale kloakkanlegget.

Ha en fortsatt fin og preventiv dag.

• Liker 1
Skrevet

Angivelig så er det en sammenheng mellom store idrettsprestasjoner og ligging. 😅

Og konebanking. 😐

AnonymBruker
Skrevet

de vil jo sikkert nyte litt også da, disse topptrente OL-deltakerne som torturerer seg selv med trening... 😅 

Anonymkode: ff5e3...d5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror at det ikke nødvendigvis er Klæbo og co. som har behov for dette, men støtteapparatet, trenere, journalister, ++?

Anonymkode: a6a46...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Noen hamstrer jo for å ha med hjem. Ikke glem de mange lederne også, er ikke bare utøvere som forsyner seg. 

Anonymkode: cf195...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 000 kondomer er ca 6 kondomer per idrettsutøver. Da er ansatte, frivillige, trenere, reportere, helsepersonell osv ikke engang regnet med; tallet er altså betydelig lavere enn 6 kondomer per person. 

Syns du virkelig en kondom om dagen per person er helt spinnvilt...? 

Anonymkode: 3d776...be5

AnonymBruker
Skrevet
Cyndaquil skrev (32 minutter siden):

10 000 kondomber forsvant på 3 dager i OL byen. 

IMG_4195.thumb.png.4d7f586051daaa37e868ddfadade1310.png

https://www.vg.no/sport/i/d4nrmj/10-000-kondomer-gikk-tom-paa-tre-dager-i-ol-landsbyen?fbclid=IwdGRleAP76Y5leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEe_RkOxrPwzCkpENaKxN9NJifOv1tEsigRdaeoLQA4mxo8MFUpvOSvM94zpl4_aem_7OEsvWh5vbQQQsDzyeeFGg

Er det behov for så mye kondomer i OL da? Hvem har de liksom sex med? Er de ikke opptatt med trening, avslapping og opplegg.   Og mange  har vel kjærester og slik hjemme? Og mange kjenner jo ikke hverdandre ennå?   Dessuten er det jo ikke alle som bruker kondom (ikke skyt meg) men går på p piller? 
kondomer på butikken i norge samler ofte støv 😅 

noen som har drevet i et lignende idrettsmiljø som kan si om det ja det stemmer, det er masse sex? 
jeg tipper mange kanskje bare har tatt de som suvenir 

IMG_4195.png

De må da få lov til å pule rundt så mye de vil? Selv om man er i OL så er man fortsatt et relativt primitivt menneske, med lyster og behov. Kanskje lett å glemme, ikke vet jeg. 

Anonymkode: 150c7...21e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

10 000 kondomer er ca 6 kondomer per idrettsutøver. Da er ansatte, frivillige, trenere, reportere, helsepersonell osv ikke engang regnet med; tallet er altså betydelig lavere enn 6 kondomer per person. 

Syns du virkelig en kondom om dagen per person er helt spinnvilt...? 

Ikke alle 10 000 trenger kondomer? Av de 10 000 er det mange som bruker annen prevensjon, har kjærester hjemme (og ikke er utro) eller ikke vil ha sex . Noen kan ha sterilisert seg osv. eller har med seg egen prevensjon 

så blir ikke bare 6 kondomer per pers 

Ikke alle menn er superhappy for å bruke kondomer heller 

AnonymBruker
Skrevet
Cyndaquil skrev (1 minutt siden):

Ikke alle 10 000 trenger kondomer? Av de 10 000 er det mange som bruker annen prevensjon, har kjærester hjemme (og ikke er utro) eller ikke vil ha sex . Noen kan ha sterilisert seg osv. eller har med seg egen prevensjon 

så blir ikke bare 6 kondomer per pers 

Ikke alle menn er superhappy for å bruke kondomer heller 

Ok. Du har jo bestemt deg for at de ikke brukes for sex, så da foreslår jeg vannballongkrig eller alternativt dopsmugling. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart at topptrente, unge mennesker har høy sexdrift. 

Anonymkode: c03a9...78d

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at utøvere er livredde for å tilføre kroppen noe, eks hormoner? Johaug ble tatt etter å ha smurt noe på leppene sine...derav kondom som ikke tilfører kroppen noe.

Anonymkode: dbc01...549

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...