AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Skrevet 13. februar Syns de blir beskrevet som "satt", trege i hodet og for komfortable med det trygge. Kjenner ikke igjen de eldre jeg er venn med i dette. Jo, de tar mindre risker og henger ikke med i alt nytt, noe som er langt fra nødvendig. Men, de er kreative på sin måte og har mye bedre humor og blidere lynne enn unge voksne. De gjør hva de like, er ikke vanskelig å be ut og prøver nye ting. Anonymkode: 76726...61a 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Skrevet 13. februar du kan være trygg på at "de eldre og godt voksne" (veldig mange av dem ihvertfall) ser ned på dagens unger/unge/ungdom/unge voksne det går begge veier Anonymkode: b6be6...434 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): du kan være trygg på at "de eldre og godt voksne" (veldig mange av dem ihvertfall) ser ned på dagens unger/unge/ungdom/unge voksne det går begge veier Anonymkode: b6be6...434 Har ikke hørt noen si det, men ok . Jeg ser ikke ned på de yngre, men har hatt vanskeligheter med å diskutere med eller forstå flere av dem . De har giret seg så opp , og vi klarer ikke å komme til enighet. Ikke at jeg er perfekt på noen måte, men syns det er lettere å kommunisere med de eldre. Er middelaldrende selv Anonymkode: 76726...61a
Rattkjelke Skrevet 13. februar #4 Skrevet 13. februar Det er da så forskjellig. Folk er først og fremst individer, ikke representanter for en aldersgruppe! 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5 Skrevet 13. februar Nei, det har ikke noe med alder å gjøre, men hvordan personen er. Nå er vel jeg "gammel", snart 60. Har alltid syns at mange som er eldre enn meg har vært spennende å prate med. Tok gjerne i mot råd fra generasjonen over da jeg fikk barn f.eks. Det vet jeg at er helt ut nå 😄. Aksepterer det, og sier ikke et pip til unge med barn. På jobb har det vært litt blandet. Noen eldre henger med og står på. Andre begynner liksom å dabbe litt av. Tenker det går opp i opp på arbeidsplasser. Noen unge har ofte mer fravær, med permisjoner, syke barn osv, mens noen eldre kanskje jobber litt saktere. Det er vel ingenting i veien for at vi kan være litt rause og forståelsesfulle mot hverandre mellom generasjoner? Anonymkode: 27513...f23 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar Dette var et merkelig og generaliserende innlegg. Bør kanskje nevne at jeg hverken ser ned på unge eller eldre mennesker. Anonymkode: 406f0...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Tror det er veldig vanlig at noe som er middelaldrende, som deg selv, kommer bedre overens med de som er eldre enn de som er yngre. Det sier ikke så mye om de som er verken eldre eller yngre, det sier strengt tatt mest om deg. Anonymkode: eb81d...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar #8 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, det har ikke noe med alder å gjøre, men hvordan personen er. Nå er vel jeg "gammel", snart 60. Har alltid syns at mange som er eldre enn meg har vært spennende å prate med. Tok gjerne i mot råd fra generasjonen over da jeg fikk barn f.eks. Det vet jeg at er helt ut nå 😄. Aksepterer det, og sier ikke et pip til unge med barn. På jobb har det vært litt blandet. Noen eldre henger med og står på. Andre begynner liksom å dabbe litt av. Tenker det går opp i opp på arbeidsplasser. Noen unge har ofte mer fravær, med permisjoner, syke barn osv, mens noen eldre kanskje jobber litt saktere. Det er vel ingenting i veien for at vi kan være litt rause og forståelsesfulle mot hverandre mellom generasjoner? Anonymkode: 27513...f23 Jeg er 57 og føler meg ung Anonymkode: 43397...552
AnonymBruker Skrevet 13. februar #9 Skrevet 13. februar Nei, men jeg ser heller ikke opp mot dem. De er likegyldige for meg. Anonymkode: c66a3...125
AnonymBruker Skrevet 13. februar #10 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, men jeg ser heller ikke opp mot dem. De er likegyldige for meg. Anonymkode: c66a3...125 Ikke mennesker , rett og slett? Anonymkode: 76726...61a
AnonymBruker Skrevet 13. februar #11 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ikke mennesker , rett og slett? Anonymkode: 76726...61a Nei, de er mennesker, men jeg har ingen grunn til å se hverken opp eller ned på dem. Alle individer er forskjellige. Jeg kommer ikke til å se på noen annerledes kun basert på alder. Anonymkode: c66a3...125
AnonymBruker Skrevet 13. februar #12 Skrevet 13. februar Hvis de er lave så .. Anonymkode: 0f974...744 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #13 Skrevet 13. februar Dem som nekter å følge med i utviklingen og skal gjøre ting "på sin måte" har jeg veldig lite til overs for. De har som regel ikke utdannelse heller, så det er vel en sammenheng der. Og dumme folk orker jeg ikke, uansett alder. Anonymkode: dd450...f78 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå