AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Som tittelen sier. Jeg er helt fersk. Og alle oppskriftene jeg finner, er så kompliserte. Hjelp. Anonymkode: 2f051...5f6
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Strikk frem og tilbake til du synes det er langt nok, ferdig. Lag evt frynser i endene. Voila! Anonymkode: e353c...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Bare strikk en lang remse. Greit å begynne i det små Anonymkode: 58315...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar Som de andre sier, strikk en lang remse. Jeg lærte meg å strikke i november, og startet med å bare strikke en lang remse. Ble til et pannebånd. Etter det har jeg strikka flere pannebånd, luer, skjerf og sokker. Jeg lærte mye av å se på youtube tutorials, søke enten på norsk eller engelsk (og engelske uttrykk kan du enten google, eller spørre chatgtp. Anonymkode: 9bcb9...9dd
Hanne67 Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Ja, strikk rett både fram og tilbake, såkalt rillestrikk, til du har fått så langt skjerf du ønsker. Forøvrig er det mange gode forklaringer på YouTube, bl.a. Østerdalsbrura (@bergofnorway). Hun tar det for seg steg for steg. 👍
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar Sophie scarf fra PetiteKnit? Det finnes videoer til det, og dette lille skjerfet har vært manges vei inn i strikkehimmelen. Prøv! Det er lite og kan rekkes opp mange ganger før det sitter. Anonymkode: cd5c9...62b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå