Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker H-melk. Søter med litt O'boy, lønnesirup eller honning. Kan og lage på på YT.

Men topper alltid med en eller annen type nøtt. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Abundance
Skrevet

Hvordan oppskrift bruker du Hanne?

Jeg har ikke prøvd på denne grøten før.....men har havregryn, chiafrø, kokosmelk, kesam naturell og jeg tror jeg har frossen skogsbær blanding klar!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager det kun med Tine vaniljemelk som væske. Har litt hakket mandler i og opplever at det også gir litt sødme. Jeg lager dette stort sett hver kveld og spiser til lunsj dagen etter. Holder meg mett lenge. 
Og enig med andre her; hvorfor svar hvis man bare skal si at man misliker kjøleskapsgrøt? 

Anonymkode: fa6c1...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Abundance skrev (33 minutter siden):

Hvordan oppskrift bruker du Hanne?

Jeg har ikke prøvd på denne grøten før.....men har havregryn, chiafrø, kokosmelk, kesam naturell og jeg tror jeg har frossen skogsbær blanding klar!

Jeg bruker havregryn, chiafrø, hakkete mandler, hakkete valnøtter og solsikkefrø. Blander til den den er passe flytende før den står til neste dag. Og så har jeg kanel på når jeg spiser. Tror det er mest fantasien som setter grenser på hva du kan bruke. Man må gjerne prøve seg frem noen ganger for å finne den konsistensen man liker. Skal jeg ha den til lunsj sjekker jeg konsistens på morgen. Tilsetter evt litt mer væske eller mer gryn

Anonymkode: fa6c1...c36

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Biola-melk med smak, varier litt på hvilken. Akkurat nå har jeg dilla på den med sjokoladesmak, har i en dæsj sterk kaffe. Evt litt vaniljekesam/youghurt som topping, mmm. 

Anonymkode: ba4a1...425

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare vanlig lettmelk, men er veldig godt med en blanding av lettmelk/kokosmelk også! Har oppi litt sukrin og en teskje peanøttsmør. Det aller beste å ha på toppen er solbærsyltetøy, hehe. Bær er digg, men det er så dyrt for tida 😆

Anonymkode: ebc1c...16d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker usøtet mandelmelk, chiafrø, topper med blåbær og bringebær.

Anonymkode: 0ba0f...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...