MarianneE Skrevet 10. mars #21 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): lavkarbo? Anonymkode: f0876...5d5 Nope, tok det jeg hadde tilgjengelig i kjøleskapet 1
fugl fønix Skrevet 11. mars Forfatter #23 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 2eca2...5a6 Det der så veldig godt ut🤩,nam nam😋🥰 1
fugl fønix Skrevet 12. mars Forfatter #24 Skrevet 12. mars Rakk ikke frokost idag, så det blir lunch og frokost i ett👍 Pizzaboller med pøls i den ene og kjøttdeig i den andre. 1 2
fugl fønix Skrevet 13. mars Forfatter #26 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (Akkurat nå): 🥗senlunch🥗 2
Brunhilde Skrevet 17. mars #29 Skrevet 17. mars Jeg ser at mine lunsjer er veldig kjedelige 😊 Gresk yoghurt med vanilje i skålen. 1 3
MarianneE Skrevet 18. mars #30 Skrevet 18. mars Ferdig salat fra Bama, hadde purre, mais og paprika oppå bare. 3 1
jannihj92 Skrevet 18. mars #31 Skrevet 18. mars Hjemmelaget hummus i bunn, feldsalat, tomat, agurk, vårløk, pinjekjerner, gresk yoghurt, litt honning, salt, pepper og et par egg oppå 😊 4 2
fugl fønix Skrevet 24. mars Forfatter #32 Skrevet 24. mars Langlunch med Løken. ☕️ + årets første jordbær med vaniljesaus 😋😋 2
MarianneE Skrevet 31. mars #35 Skrevet 31. mars Grønn lunch: isbergsalat, romanosalat, avokado, litt olivenolje, sitron, salt og pepper. 1 1
MarianneE Skrevet 13. april #37 Skrevet 13. april Så en salatwrap på Facebook, tenkte jeg skulle prøve, endte med at hele rullen gikk i oppløsning og jeg bare skrapte alt fra fjøla og over på en tallerken Hjertesalat, kylling, mais, avokado bare 3
MarianneE Skrevet 19. mai #39 Skrevet 19. mai Paprika, agurk, tomat, vårløk, asparges og en skvis sitron over bare. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå