AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Skal være borte over en måned i sommer. Vurderer å leie ut leiligheten min (sameie, har sjekket det er ok). Det er jo gull for litt ekstra inntekt. Men jeg er jo helt engstelig for ukjente ting, littegrann. Jeg er litt redd det kan være folk som oppfører seg dårlig, eller stjeler med seg noe som er mitt?? Har ikke mye dilldall hjemme, men det jeg har er noe dyrt og betyr mye for meg. Har mye dyrt kjøkkenutstyr og dyre planter 😂 Erfaringer? Tanker? Bor sentralt og bra til - østlandet, ti minutter ulike busser til byen, samt mye skog med ulike klatreparker og badeplasser osv i nærheten. Anonymkode: 30f63...af4
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Min frykt for veggdyr i lriligheten umuliggjør noe utleie. Ikke liker jeg at andre folk puler og søler i sengen min heller. Anonymkode: fa9c1...246 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Jeg leier ut og det fungerer veldig fint. Husk å sjekke score/ anmeldelser før du aksepterer nye gjester. Anonymkode: a4d33...27d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå