AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, er det dine foreldre, barn, partner, venner, kjæledyr, eller kanskje felles debatanter på KG? Anonymkode: 43bd7...02d Det er så klart alle oss AB'ere på KG, livet var ikke det samme uten oss 🥰 Anonymkode: 5a3f0...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #22 Skrevet 11. februar Min partner og mine voksne barn. De er like viktig. Anonymkode: cfa4b...43b
AnonymBruker Skrevet 11. februar #23 Skrevet 11. februar Barna er de viktigste. Deretter mannen ❤️ Anonymkode: 1ae99...a67 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #24 Skrevet 11. februar Mannen og barna. Vanskelig å rangere hvem som er viktigst i livet mitt, det kommer an på sammenhengen. Ville redda barna først fra et brennende hus, men mannen er nok viktigere for meg sånn i hverdagen, det er jo han jeg lever sammen med (forhåpentlig) hele livet, barna blir voksne og flytter ut. Anonymkode: eb783...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #25 Skrevet 11. februar Kona, barna og hunden 🥰 Familie og slekt på begge sider er kun enveiskontakt så de tar kontakt når det er noe som gagner dem, de sosiale relasjoner jeg hadde har «rent ut i sanden» kun enveis kontakt fra min side Anonymkode: e89e9...d2d
AnonymBruker Skrevet 11. februar #26 Skrevet 11. februar Uten tvil mine tre døtre. Anonymkode: 6539e...382
AnonymBruker Skrevet 11. februar #27 Skrevet 11. februar Barna mine og deretter mannen. Blir sur hvis han setter meg foran barna. Anonymkode: 7a03e...687
AnonymeBrukee Skrevet 11. februar #28 Skrevet 11. februar Mine barn er aller viktigst❤️ så kommer mannen og mamma, så tantebarna mine, brødrene mine. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #29 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Barna mine og deretter mannen. Blir sur hvis han setter meg foran barna. Anonymkode: 7a03e...687 Hvorfor må de komkurrere? Anonymkode: e8119...cd5 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #31 Skrevet 11. februar Mine to voksne barn. Deretter min far og min bror inkludert hans familie Anonymkode: f5a3a...025
AnonymBruker Skrevet 11. februar #32 Skrevet 11. februar Jeg er den viktigste personen i mitt liv, deretter kommer barna, hunden og mannen, i den rekkefølgen😄 Anonymkode: b34d3...11b
AnonymBruker Skrevet 11. februar #33 Skrevet 11. februar Mine barn, venner og bikkja Anonymkode: c67cd...90e
AnonymBruker Skrevet 12. februar #35 Skrevet 12. februar Alle de nærmeste er viktigst på sin måte og umulig å rangere. Men min mor er f.eks limet i familien og ville etterlatt et hull jeg ikke vil tenke på i livet til alle rundt. Anonymkode: fc7fa...6d0
AnonymBruker Skrevet 12. februar #37 Skrevet 12. februar Mitt barn og min mann. Jeg bryr meg om andre også, men disse ville jeg gjort absolutt alt for. Anonymkode: 7243c...1f8
AnonymBruker Skrevet 12. februar #38 Skrevet 12. februar Barn, mann og foreldrene mine inkl. min bror og nevø og niese. Anonymkode: 7fb7f...0fd
AnonymBruker Skrevet 12. februar #39 Skrevet 12. februar Barna (både mine og bonusbarnet stiller likt der) og mannen. Barna er første prioritet til både meg og mannen, akkurat sånn som det skal være. Anonymkode: 7a4a3...67a
AnonymBruker Skrevet 12. februar #40 Skrevet 12. februar Bestevenninnen min ❤️ Anonymkode: 7e2d4...ee3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå