Gå til innhold

Hvor "burde" man være etter 2-3 mnd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg driver og treffer en. Vi har pratet i nesten 3 mnd, men har bare møttes 4 ganger pga barn, juleselskaper og hverdagen. 

Jeg har egentlig aldri datet før og aner ikke hvordan utviklingen skal være. Vi har ikke vært hjemme hos hverandre, men har gått turer. Har bare klemt og ikke noe mer. 

Etter sist forhold sliter jeg med å forholde meg til menn og fysisk kontakt på generell basis (er 3 år siden bruddet, fått ptsd diagnose og det tok 2 og et halvt år før jeg i det hele tatt var komfortabel med å klemme venner og familiemedlemmer). 

Jeg liker denne mannen veldig godt og er veldig komfortabel rundt han. Virker som han leser meg veldig godt og holder avstand samtidig som han er nær uten å være ubehagelig, men er redd for at utviklingen (fra hans synspunkt) går for tregt og at han dermed vil miste interessen. 

Hva burde man vite om personen og ha gjort med personen etter 2-3 mnd? Etter din mening :)

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde ha kommet til analt 

Anonymkode: 2642b...11b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Flinkpike123 skrev (4 minutter siden):

Hva burde man vite om personen og ha gjort med personen etter 2-3 mnd? Etter din mening 

Det finnes ingen fasit.

I ditt tilfelle høres det ut som du tar det i et bra tempo og er snill med deg selv.

Anonymkode: 93af8...b2d

AnonymBruker
Skrevet

Tja si det du. Har bare hatt slike forhold som er "kjent hverandre hele livet" forhold.

Så jeg synes det går veeeeldig sakte for dere.

Anonymkode: 623d9...3df

AnonymBruker
Skrevet

Du kan faktisk stille han dette spørsmålet. Det hadde jeg gjort.

Anonymkode: b7233...c2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe unormalt med å ikke ha kommet lengre enn klem på fjerde daten. Jeg ville nok heller sett på hvor mange dater heller enn måneder når det er snakk om så få dater.

Jeg personlig ville nok prøvd meg på ett kyss snart for å kjenne litt mer på om det var en romantisk kjemi også. 

Jeg og nåværende kjæreste hadde nok 5-6 dater med gåturer og hjemmebesøk før vi kysset. Når vi først kysset så var i grunnen sammen fra da av😄

Anonymkode: 0cdee...f55

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter 3 mnd var vi kjærester,og hadde sagt at vi elsket hverandre!

Vi hadde introdusert hverandre for venner og familie og ( voksne) barn. 

Og selvfølgelig hatt masse sex. 

Anonymkode: 26389...e82

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger jo sterkt av hvor ofte man har vært med hverandre på de 2–3 månedene. Har det kun vært ett møte, så bør det ikke være noen forventninger. Har det vært flere ganger i uken hele tiden, så er det på tide med en prat.

Anonymkode: 39f53...c51

AnonymBruker
Skrevet

Etter 2-3 måneder har vi alltid vært definert som kjærester, hatt masse sex og møtt hverandres venner/familie, alt etter setting og anledninger. Har aldri opplevd en så treg prosess som deres.

(Jeg har også hatt ptsd etter å ha levd med en voldelig samboer, men det har ikke vært noen issue når jeg har møtt bra menn.)

Anonymkode: a575a...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...