AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Som tittelen sier så opplever jeg at ullvotter fra Hestra blir fort tovet. Hva er grunnen til det? Kan det være fordi de blir lagt i tørkeskap i barnehagen? Har aldri vasket de men de er allerede tovet hvertfall 2 størrelser ned fra original str😭 Anonymkode: ad579...2d9
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Ull tover av friksjon, ikke varme. Anonymkode: b8a24...a4f
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ull tover av friksjon, ikke varme. Anonymkode: b8a24...a4f Godt poeng, har ikke tenkt på det sånn. Så det er nok at de blir gjennomvåt når de blir brukt for å bli tovet altså? Anonymkode: ad579...2d9
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Godt poeng, har ikke tenkt på det sånn. Så det er nok at de blir gjennomvåt når de blir brukt for å bli tovet altså? Anonymkode: ad579...2d9 Ja er sånn feks strikkede votter blir bedre og bedre med bruk. Anonymkode: b8a24...a4f
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Våre blir også tovet, men jeg opplever at de blir varmere når de er tovet, så synes det er helt greit. Jeg strekker dem når de er våte. Anonymkode: 55184...ae5
moomino Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar De blir varmere av det .det jeg liker med hjemmestrikket er at de blir varmere jo mer de blir brukt pga friksjonen ved bruk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå