AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Hvilke tegn viser du når du liker noen (romantisk)? Oppgi hvilket kjønn du er 😊 Anonymkode: 4cf97...4cb
Pysa Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Jeg sier det. På alle måter. Med ord og kropp. Dame 50 år.
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar - Ser mer på han. - Leter etter han med blikket hvor jeg tror jeg kan møte han og vil være nær men samtidig ikke. Han vil sikkert oppleve at jeg ser på han fra avstand lol men er rar og går. - Vil være pen for han. - Tuller men er nervøs og igjen rar, beveger meg litt mer enn vanlig. kan være helt lukket om jeg ikke er trygg på han enda. Men kan også bli overmodig. Er bekymret. Men også litt rolig og glad men viser det kanskje ikke. Prøver å virke normal men jeg er veldig klar over at han er der og er mer oppstemt enn til vanlig. Har ikke fått gleden av å date eller noe med noen jeg har følelser for som voksen, så kan ikke svare hvordan jeg er om vi flørter. Men jeg har hørt at når noen liker deg så vet du det. Da er det ganske så åpenbart og synlig på dem. kvinne tidlig 30 årene 😊 Anonymkode: b1e19...38c 1 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Vet ikke helt hvordan jeg blir, men har for øyeblikket et par stormforelskede venner. 🤭 Som utenforstående så skulle man tro at de hadde fått en litt mild form for hjerneskade. De vimser rundt. Er kjempe opptatt av den personen de er forelsket i. Prater og prater og prater og prater om vedkommende. Menn: Snakker om alt ved henne som om de har oppdaget noe helt nytt, for aller første gang. En voksen mann fortalte meg at han hadde vært på sopptur med kjæresten sin. Så hadde de spist middag etterpå. Med soppen til! Tenk at noe sånt går an? Mann 60+ har oppdaget konseptet «Sopptur». Noen må ringe VG! En annen fortalte at kjæresten liker Pantera. Han fortalte det med en sånn glede og entusiasme om om det er den første kvinnen han noen sinne har møtt som liker Pantera. Så har jeg fått en 15 minutters lang TED-talk om alt kjæresten har sagt som er dødsmorsomt. Kvinner: Overanalyserer alt. Legger merke til alt. Jeg tipper at en litt forelsket kvinne rekker å observere flere ting ved en mann hun er forelsket i raskere på 24 timer, enn det mannens bestekamerat har gjort i løpet av 10-15 år. Som venn vet jeg nå om disse menneskenes utdanning, arbeidsforhold familietre, tanter og onkler i USA, hvilken barberer eller frisør personen bruker, hvilke allergier/intoleranser personen har, om at de har katt eller hund, om fly- og sceneskrekk, favorittband, trenings- og spisevaner, +++. Noe som jo er… Trivelig? 😅 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvilke tegn viser du når du liker noen (romantisk)? Oppgi hvilket kjønn du er 😊 Anonymkode: 4cf97...4cb Ståkuk? Anonymkode: 0dea0...35f
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Lorian skrev (45 minutter siden): Smiler pent og går videre 🙂 Er det alt? Jeg antar at du sjelden smiler generelt 😛 Anonymkode: 4cf97...4cb
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Vel, da jeg møtte mannen min spurte jeg han om han ville være med meg hjem fra byen for å ha sex (jeg var full og usjarmerende) - han takket nei, men er er vi nå fler ti år senere 🤣🤣🤣 Såeh, det er jo også en måte å vise det på Anonymkode: 959b4...e00 1
Strigiformes Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Jeg rødmer lett og blir fort flau. Øyekontakt kan være litt utfordrende i begynnelsen. Jeg smiler med hele meg. Gløder nesten. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Sjeneeeeert. Blikk-søkende likevel. Litt skeptisk 😅 Anonymkode: 92b5d...9bc
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): - Ser mer på han. - Leter etter han med blikket hvor jeg tror jeg kan møte han og vil være nær men samtidig ikke. Han vil sikkert oppleve at jeg ser på han fra avstand lol men er rar og går. - Vil være pen for han. - Tuller men er nervøs og igjen rar, beveger meg litt mer enn vanlig. kan være helt lukket om jeg ikke er trygg på han enda. Men kan også bli overmodig. Er bekymret. Men også litt rolig og glad men viser det kanskje ikke. Prøver å virke normal men jeg er veldig klar over at han er der og er mer oppstemt enn til vanlig. Har ikke fått gleden av å date eller noe med noen jeg har følelser for som voksen, så kan ikke svare hvordan jeg er om vi flørter. Men jeg har hørt at når noen liker deg så vet du det. Da er det ganske så åpenbart og synlig på dem. kvinne tidlig 30 årene 😊 Anonymkode: b1e19...38c Er du min tvilling? 😅 Jeg gjør akkurat de samme tingene 😆 Anonymkode: 4cf97...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du min tvilling? 😅 Jeg gjør akkurat de samme tingene 😆 Anonymkode: 4cf97...4cb Ja og føler med deg min tvilling 💖😅 Anonymkode: b1e19...38c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå