Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Er det noen her som kan fortelle litt om arbeidsoppgavene, lønn, osv? Har søkt på en slik stilling på Østlandet, og skal snart på intervju 🎉 Har bachelor, men har aldri jobbet i brannvesenet så lurer på hva forventet lønn kan være. 

Anonymkode: f71fd...c42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: d3a8f...a78

AnonymBruker
Skrevet

Jobber ikke med det selv, så jeg har ikke så detaljert innsikt, men jeg har en venn som jobber som dette i Oslo kommune. Vil si han er godt lønnet, men han har jo 20 års erfaring, arbeidsoppgaver består blant annet av å gjøre inspeksjoner av kommunale bygninger. 

Anonymkode: 496ca...596

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jobber ikke med det selv, så jeg har ikke så detaljert innsikt, men jeg har en venn som jobber som dette i Oslo kommune. Vil si han er godt lønnet, men han har jo 20 års erfaring, arbeidsoppgaver består blant annet av å gjøre inspeksjoner av kommunale bygninger. 

Tusen hjertelig takk! Vet du om han er branninspektør eller branningeniør? Finner ingen gode data på lønnsspenn, noe jeg gjerne skulle visst - eller ha et visst pekepinn - når det gjelder lønn. Vil du tro at vennen din tjener ca. 600 eller heller 700? Hilsen Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tusen hjertelig takk! Vet du om han er branninspektør eller branningeniør? Finner ingen gode data på lønnsspenn, noe jeg gjerne skulle visst - eller ha et visst pekepinn - når det gjelder lønn. Vil du tro at vennen din tjener ca. 600 eller heller 700? Hilsen Ts.

Nå som du nevner det, så er han branningeniør, og jeg har et inntrykk av at han ligger godt over 700K, jeg vil tro det er mer riktig å si at han ligger på rundt 800K. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå som du nevner det, så er han branningeniør, og jeg har et inntrykk av at han ligger godt over 700K, jeg vil tro det er mer riktig å si at han ligger på rundt 800K. 

Takk for info, det er veldig relevant. Tipper at branninspektør ligger ca. 100 under. Det gir meg et godt pekepinn, tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for info, det er veldig relevant. Tipper at branninspektør ligger ca. 100 under. Det gir meg et godt pekepinn, tusen takk!

Lykke til med intervjuet! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit med ei god lønn om man skulle bli stilt personlig ansvarlig...

Anonymkode: 17239...26f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Greit med ei god lønn om man skulle bli stilt personlig ansvarlig...

Det er gårdeier som holdes personlig ansvarlig hvis han/hun ikke etterkommer lovpålagte krav. Så det uroer meg ikke. Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 19.35):

Det er gårdeier som holdes personlig ansvarlig hvis han/hun ikke etterkommer lovpålagte krav. Så det uroer meg ikke. Ts.

Ok. Hva er vitsen med en kontroll der kontrollør ikke finner en feil F.eks ved feil utført "Fire safe" ved gjennomføring av kabel gjennom vegg?      Så alle feil og mangler en inspektør ikke finner blir automatisk eier Olga på 86 år sin feil?

AnonymBruker
Skrevet

Spør fagforeninga di om lønn. De bør ha gode data. Evt tillitsvalgte i virksomheten. På alt av offentlige stillinger vil tillitsvalgt i de fleste tilfeller ha god oversikt over lønnsnivået. 

Anonymkode: 33d44...f00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...