Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og vil din bedre halvdel innfri? Jeg sa at jeg ønsker meg massasje, da fikk jeg beskjed om at jeg får det fredag, lørdag og søndag 🥰

Anonymkode: 44b59...c10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikt er vi blitt for gamle til. 

• Liker 2
Skrevet

Vet at jeg ikke får noe. Men en dag som var planlagt fra hans side hadde vært flott

AnonymBruker
Skrevet

Han ville ikke visst at det er valentines, om så valentines hadde stått og banket ham i hodet med en spade 🤪  Jeg sørger for at vi går ut og spiser middag, og at han betaler. 

Anonymkode: bd0f2...5e5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et ligg 🥹

Anonymkode: f6354...ea4

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han ville ikke visst at det er valentines, om så valentines hadde stått og banket ham i hodet med en spade 🤪  Jeg sørger for at vi går ut og spiser middag, og at han betaler. 

Sier du at det er på lørdag da? 

AnonymBruker
Skrevet

Er vår første valentines. Han spurte om jeg har noe prinsipielt mot å "feire" den dagen. Jeg sa nei, og nå har han visst noen overraskelser på lur. Vet i hvert fall at det blir fin middag ute et sted.

Anonymkode: 1961b...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sier du at det er på lørdag da? 

Det kan godt hende at jeg gjør, men det betyr like mye for ham som en hvilken som helst annen tidligkristen martyr (med andre ord null og niks). Jeg kunne like gjerne sagt at vi var ute og spiste i anledning Oddleif Johansens bursdag, eller noe. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det kan godt hende at jeg gjør, men det betyr like mye for ham som en hvilken som helst annen tidligkristen martyr (med andre ord null og niks). Jeg kunne like gjerne sagt at vi var ute og spiste i anledning Oddleif Johansens bursdag, eller noe. ;) 

Men dere går ut og spiser? Det gjør dere vel ikke hver hverdag?

Skrevet

Forventer ingenting. Det er ikke en dag jeg/vi feirer. 

Kan vise kjærlighet til hverandre 364 dager ellers i året. Tror ikke at han en gang vet at det er Valentine's i helgen. Derfor blir jeg heller ikke skuffet om jeg ikke får noe. 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (13 minutter siden):

Forventer ingenting. Det er ikke en dag jeg/vi feirer. 

Kan vise kjærlighet til hverandre 364 dager ellers i året. Tror ikke at han en gang vet at det er Valentine's i helgen. Derfor blir jeg heller ikke skuffet om jeg ikke får noe. 

Så teit… Du lesser ned forumet med den perfekte mannen din, men han gidder ikke feire valentine?

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så teit… Du lesser ned forumet med den perfekte mannen din, men han gidder ikke feire valentine?

Det er vel strengt tatt opp til oss, er det ikke? 

Forøvrig.... les det jeg skriver en gang til, så forstår du det kanskje bedre. 

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Feirer ikke. Syns det er en teit tradisjon. Hvorfor må det en dag til for å vise kjærlighet? Kan man ikke vise den uoppfordret ellers uten kjøpe/forventningspress? Det er mye mer romantisk i mine øyne. Og alle hverdagslige små gester som viser at man betyr noe. Min mann og jeg gjør det. Han kan f.eks lage kaffe til jeg står opp, komme og hente meg om jeg er sliten, kjøpe noe jeg liker godt eller andre små ting. Det setter jeg veldig stor pris på.

Anonymkode: a8306...7eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Feirer ikke. Syns det er en teit tradisjon. Hvorfor må det en dag til for å vise kjærlighet? Kan man ikke vise den uoppfordret ellers uten kjøpe/forventningspress? Det er mye mer romantisk i mine øyne. Og alle hverdagslige små gester som viser at man betyr noe. Min mann og jeg gjør det. Han kan f.eks lage kaffe til jeg står opp, komme og hente meg om jeg er sliten, kjøpe noe jeg liker godt eller andre små ting. Det setter jeg veldig stor pris på.

Tror du virkelig at folk som feirer valentine, ikke feirer kjærligheten ellers? 🤣 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en dag jeg har brydd meg så mye om. Jeg likte den heller ikke når jeg var ung. Men i år så skal vi faktisk på hotell hele helgen. Tilfeldig at den kom på den helgen. Vi er jo voksne og barna har flytta ut. Så mye tid sammen har vi jo. Og jeg kan gjøre akkurat det jeg vil. Men vi har blitt flinkere til å finne på noe sammen. Dra på konsert. Fra bort noen helger. Oppleve ting sammen uten at det er ferie. 

Anonymkode: 00e11...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Er singel, så drar på tur til Oslo med overnatting sammen med guttungen. Blir en tur på Pascal 😁

Anonymkode: fa74b...770

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så søtt. Det betyr mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Han gjør så mye for meg ellers at jeg kan dessverre ikke forvente noe spesielt den dagen. Det beste er hvis han blir med på mine plager. 

Anonymkode: 2dfd6...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Absolutt, det gjør hun med god grunn. takke meg til en stødig flott mann i hverdagen, blomster og sjokolade fra en dust gjør ikke samme nytten. Ja til menn som forstår at blomster på fredag ikke kommer i nærheten av å være første valget hver fredag :)

Anonymkode: 43abb...edd

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg valentinssalg på flybilletter 😛 pleier ikke de å ha kommet på denne tiden?

Anonymkode: 2b5b5...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...