AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Jeg har endelig begynt å løpe igjen, men skulle gjerne hatt noen gode løpesko. Jeg løper distanser fra 5-12 km på grus. Vil ha komfort og demping (pga skade i hofte). Noen som har anbefalinger? Anonymkode: 7e69c...250
Equinox Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Har du tilgang til Løpslabbet så ville jeg ha kjøpt sko etter anbefaling fra de i butikken. Spesielt siden som du sier at du har skade i hofte.
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Jeg prøvde Topo etter tredemølletest på Løplabbet, og er veldig fornøyd! Med hofteskade ville jeg også spandert på meg noen vurderinger av løpesteget. Ikke helt det samme, men mine akilles-kne-plantar fascitt plager er mye bedre/nesten borte etter at jeg så noen teknikkvideoer og korrigerte løpeformen min Anonymkode: 77294...4d9
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Bruker ulike Hoka modeller. Anonymkode: 53b3e...b16
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Jeg er fryktelig fornøyd med asics novablast Anonymkode: 1b137...a49
drue Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg prøvde Topo etter tredemølletest på Løplabbet, og er veldig fornøyd! Med hofteskade ville jeg også spandert på meg noen vurderinger av løpesteget. Ikke helt det samme, men mine akilles-kne-plantar fascitt plager er mye bedre/nesten borte etter at jeg så noen teknikkvideoer og korrigerte løpeformen min Anonymkode: 77294...4d9 Støtter alt du sier her. Jeg har 4 par med Topo-sko
Snabeltann Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar Asics novablast 5. marsmellowsdemping og lette. For mye demping for meg, men bruker de på mølla relativt billige også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå