AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar En dame som har hatt sex med halve byen. Og som har rykte for å være lett på tråden. Tror du hun vil endre seg? Hun er utadvendt, hyggelig og snill. Men har hatt sex med mange. Anonymkode: e251d...40f
Strigiformes Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Stemmer ryktene eller er det bare rykter? Det er ganske vesentlig. 14 4
SlemUlv Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Jeg er poly, så om hun har lyst å ha sex med andre.. Så ser jeg ikke problemet 😃 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Ville ikke en gang pult henne. Anonymkode: 65a3e...3c5 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Jeg er kvinne, og ville jo aldri vært sammen med en mann som har samme rykte. Regner med at det kan sammenliknes. Kan hun forandre seg? Det er umulig å si, for alt du forteller er at hun har ligget med mange. Hva hun skal forandre er derfor uklart. Har hun vært i forhold med noen og ligget med andre? Har hun problemer med å inngå nære relasjoner? Eller foregår all liggingen mens hun er singel? Det er veldig ulike ting. Anonymkode: a7f60...006 5 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): En dame som har hatt sex med halve byen. Og som har rykte for å være lett på tråden. Tror du hun vil endre seg? Hun er utadvendt, hyggelig og snill. Men har hatt sex med mange. Anonymkode: e251d...40f Nei. Bare nei. Anonymkode: 969e8...062 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar Menn som ikke får pult klager og drar til Thailand., her er det ei som flere har pult,men det er også feil. Hvem skal alle disse mennene ligge med når damer ikke skal pule noen? Anonymkode: d0502...3af 29 13
Topper og daler Skrevet 11. februar #9 Skrevet 11. februar Menn som ikke får sex er veldig sinte på kvinner som har mye sex, bare ikke med dem. 17 1 8
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar Jeg er dame og vet ikke hvor mange jeg har ligget med. Jeg husker ikke engang alle navn eller ansikter. Det var en periode i livet (debuterte som 14-åring) og det hadde sine grunner. Har et langt, trofast ekteskap (10 år) bak meg og et nytt, trofast ekteskap nå (så langt 7 år). Fortid er fortid. "Ingen" stiller de samme spørsmålene til menn. Anonymkode: efb5c...d51 23 6
Topper og daler Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortid er fortid. "Ingen" stiller de samme spørsmålene til menn. Jo, egentlig gjør det det. Men kanskje ikke på en så hissig måte som blir kvinner til del på KG. Undersøkelser viser at menn aksepterer kvinner som har hatt mange partnere, mens kvinner er litt mindre åpne for menn som har hatt mange partnere. 1 1
Rotemor Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar Sex med mange har ingenting med evnen til troskap å gjøre. Det må folk slutte med her inne. Når jeg har vært singel, så har jeg heller ikke hatt noen å stå til ansvar for. Altså bestemmer jeg selv. Når jeg er i forhold, så er det ingen andre for meg. Enklere kan det vel ikke forklares. 21 5
DoorKnob Skrevet 11. februar #14 Skrevet 11. februar Ideelt sett ville jeg ikke vært sammen med en sånn kvinne, nei. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Skrevet 11. februar Hun hadde ikke hatt sjans på meg nei Anonymkode: e17e9...073 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Skrevet 11. februar Aldri i livet, og det samme gjelder de fleste kompisene mine. Nå lyver naturligvis de fleste kvinner om fortiden sin uansett da, så lykke til med å finne ut om det. Anonymkode: b9eeb...419 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Skrevet 11. februar Jeg er kvinne, så må tenke som om det var en mann. Nei! I første omgang. Det føles ekkelt om han har hatt mange. Spesielt i samme byen, og spesielt om det er en liten by. Vil alltid møte på ekser, og kan aldri vite om det er en tidligere sengevenn eller bare en bekjent. Om han sa han hadde endret seg og ikke holdt på sånn lengre… jeg vet sannelig ikke. Men jeg ville nok aldri kommet i den situasjonen at jeg måtte vurdere det (iom jeg ikke ville involvert meg med en kjent rundbrenner). Jeg forstår at menn opplever det enda verre og mer usikkert når det er en kvinne som er rundbrenner. Anonymkode: 5c535...42f 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Skrevet 11. februar Jeg er kvinne, så må tenke som om det var en mann. Nei! I første omgang. Det føles ekkelt om han har hatt mange. Spesielt i samme byen, og spesielt om det er en liten by. Vil alltid møte på ekser, og kan aldri vite om det er en tidligere sengevenn eller bare en bekjent. Om han sa han hadde endret seg og ikke holdt på sånn lengre… jeg vet sannelig ikke. Men jeg ville nok aldri kommet i den situasjonen at jeg måtte vurdere det (iom jeg ikke ville involvert meg med en kjent rundbrenner). Jeg forstår at menn opplever det enda verre og mer usikkert når det er en kvinne som er rundbrenner. Anonymkode: 5c535...42f
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Skrevet 11. februar Jeg er kvinne, så må tenke som om det var en mann. Nei! I første omgang. Det føles ekkelt om han har hatt mange. Spesielt i samme byen, og spesielt om det er en liten by. Vil alltid møte på ekser, og kan aldri vite om det er en tidligere sengevenn eller bare en bekjent. Om han sa han hadde endret seg og ikke holdt på sånn lengre… jeg vet sannelig ikke. Men jeg ville nok aldri kommet i den situasjonen at jeg måtte vurdere det (iom jeg ikke ville involvert meg med en kjent rundbrenner). Jeg forstår at menn opplever det enda verre og mer usikkert når det er en kvinne som er rundbrenner. Anonymkode: 5c535...42f
Bamseklemmer Skrevet 11. februar #20 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): En dame som har hatt sex med halve byen. Og som har rykte for å være lett på tråden. Tror du hun vil endre seg? Hun er utadvendt, hyggelig og snill. Men har hatt sex med mange. Anonymkode: e251d...40f Jeg krever litt mere info om henne.. at hun er ei "Kåtsara" og seksuellt myk, er jo bare en fordel. Har hun i tillegg et laksevald, hadde jeg nok vurdert henne likevel😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå