Gå til innhold

Negerhorene i Oslo

Gjest Olegutt 37 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Det jeg reagerer på er at folk fremdeles bruker neger som et skjellsord.

:forvirret:

En av mine gode venner har da alltid sagt at han er neger! Hvis negrene, nei beklager, de fargede mener at de kan kalle seg for n ordet hvorfor skal ikke vi kunne gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Neger er iikke stygt, men negerhorer er stygt. Ser du ikke forskjellen, Vampyra?

Er det fordi du synes horer er et stygt ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
Er det fordi du synes horer er et stygt ord?

Ser du ikke selv at negerhore er et skjellsord

Ordet neger er veldig ofte brukt i negativ sammenheng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Ser du ikke selv at negerhore er et skjellsord

Ordet neger er veldig ofte brukt i negativ sammenheng

Njo, tror hun heller forvirres av at noen sier neger er stygt, andre sier det ikke er stygt, at hun er ute etter hva som er srtygt. Neger eller hore.

Og som jeg spurte om; thaihore, er det stygt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Nigger derimot er et stygt ord!

Selv om "neger" ikke i utgangspunktet har en negativ mening, har ordet med årene fått negative konnotasjoner knyttet til seg Flere svarte ber om at 'svart' eller 'mørkhudet' brukes isteden. Det synes jeg vi skal lytte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det største problemet er at folk fremdeles tilegner ordet neger noe negativ. Det burde vi vel lagt fra oss for mange mange år siden??

Er norskehore et stygt ord??

Det som står der er at det er en norsk prostituert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Selv om "neger" ikke i utgangspunktet har en negativ mening, har ordet med årene fått negative konnotasjoner knyttet til seg Flere svarte ber om at 'svart' eller 'mørkhudet' brukes isteden. Det synes jeg vi skal lytte til.

DET er jeg enig i, og derfor sier jeg aldri neger til en neger med mindre jeg vet det er greit. Men jeg ferdes i et internasjonalt miljø med mange nasjonaliteter, og der kan man si det meste om seg selv og andre. Men jeg begynner ikke å si neger til en afrikaner klokken tre om natten i Karl Johan liksom, jeg er ikke hypp på bank heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
begge dele og har svart på Thai spørsmålet : )

Nja, det er DIN mening, og endel av de andres mening etter hva jeg forstår, men Bellatrix mener at neger ikke er negativt... (tror jeg det var, går litt i surr nå, rotete tråd etter "delingen").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det største problemet er at folk fremdeles tilegner ordet neger noe negativ. Det burde vi vel lagt fra oss for mange mange år siden??

Er norskehore et stygt ord??

Det som står der er at det er en norsk prostituert...

Ja, norskehore er også et stygt ord. Og om det er prostitusjon som er problemet, hvorfor nevnes det at de er negre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Ja, norskehore er også et stygt ord. Og om det er prostitusjon som er problemet, hvorfor nevnes det at de er negre?

Det er vel det at prostitusjonen har økt mye pga nye aktører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Neger betyr "svart" gjør det ikke? Iallfall negro gjør det. Da er det jo bare å konstantere fakta! Vil dere også bannlyse merket "Black boy" hvor du bl.a. finner kanel, fordi produktet spiller på en rase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

ja, jeg forstod det iallefall som at trådstarter siktet til den økende prostitusjonen i deler av oslo som følge av nigerianske prostituerte.

(prøver å skrive politisk korrekt her nå.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...