AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Det er sikkert 18 år siden. Husker jeg digget den men de fleste andre jeg kjente syntes at den var helt forferdelig 😄 Anonymkode: c4c49...aba
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Var det ikke noe som het dus? Juice og melk. Husker ikke biola. Anonymkode: a2f67...200 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Jeg husker at det det kom, men smakte det aldri. Tror det forsvant igjen ganske fort også? Jeg synes faktisk hele verden bør bli enige om at vi.blander.ikke.juice.og.melk. Anonymkode: e3005...bec
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det ikke noe som het dus? Juice og melk. Husker ikke biola. Anonymkode: a2f67...200 Ja det var det kanskje. Anonymkode: c4c49...aba
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg husker at det det kom, men smakte det aldri. Tror det forsvant igjen ganske fort også? Jeg synes faktisk hele verden bør bli enige om at vi.blander.ikke.juice.og.melk. Anonymkode: e3005...bec Da er nok jeg litt sær, for jeg likte den 😄 Anonymkode: c4c49...aba
Daisy-love Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Dus og Biola juice var to ulike ting. Her er en av de juicene: https://www.matoppskrift.no/ingrediens/tine-biola-frukt-appelsin-mandarin Jeg mener Dus kom mens jeg bodde hjemme, mens den juicen kom senere, men jeg kan ta feil. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Daisy-love skrev (På 10.2.2026 den 14.23): Dus og Biola juice var to ulike ting. Her er en av de juicene: https://www.matoppskrift.no/ingrediens/tine-biola-frukt-appelsin-mandarin Jeg mener Dus kom mens jeg bodde hjemme, mens den juicen kom senere, men jeg kan ta feil. Du husker ikke feil. Dus er typ 30 år siden og var en blanding av melk og juice. Biolas juice var juice av frukt og grønnsaker med melkesyrebakterier i og hadde ingenting med melk å gjøre. De var i salg en relativt kort periode for 10-15 år siden. Jeg elsket den med rødbeter, selleri og eple! Anonymkode: ffcac...014
Daisy-love Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du husker ikke feil. Dus er typ 30 år siden og var en blanding av melk og juice. Biolas juice var juice av frukt og grønnsaker med melkesyrebakterier i og hadde ingenting med melk å gjøre. De var i salg en relativt kort periode for 10-15 år siden. Jeg elsket den med rødbeter, selleri og eple! Anonymkode: ffcac...014 Ok da var jeg ikke helt blåst 😅 Jeg husker jeg smakte Dus, men usikker på om jeg smakte juicene til Biola 🤔 Jeg er generelt ikke så glad i juice, og jo mer «spesielt» i jo mindre liker jeg det. I smoothie kan jeg ha ulikt, men ikke glad i grønne juicier med store mengder grønnkål og selleri. Det var nok derfor jeg ikke prøvde den siste du likte så godt, selv den ikke hørtes så ekstrem ut da 😊 Husker best de mer «vanlige», men som sagt usikker på om jeg smakte dem. Her drikkes det ikke juice til vanlig, hverken av den ene eller andre sorten. Nypresset appelsinjuice er rågodt da 🥰😋 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå