AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Oppfølgingsspørsmål: Hvor ofte mener du at man bør bytte sengetøy? Anonymkode: 53050...376
Natttåke Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Annenhver uke, men selvsagt oftere dersom jeg har vært syk, osv.
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar En gang i uka. Har lyst til å bytte oftere fordi jeg elsker å ligge i helt rent sengetøy, men det blir veldig mye vask, og med dagens strømpriser... nei. Hvor ofte andre bytter sengetøy driter jeg i så lenge jeg ikke skal ligge i den sengen 😅 Anonymkode: 1a0b2...25e 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Annenhver søndag som minimum. Oftere om det trengs. Anonymkode: f890f...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Bytter fast på sengene hver søndag, og mener alle bør gjøre det. Her i huset bruker vi heller ikke håndklærne mer enn en gang, de går rett på vask etter dusj, og håndhåndklær som henger oppe på bad og wc skiftes daglig Anonymkode: 31daa...ced
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Sommer hver uke og vinter 2 uker ca. Men nå som det er så kaldt lufter jeg dyne og pute ofte. 😊 Anonymkode: f99ec...a49
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bytter fast på sengene hver søndag, og mener alle bør gjøre det. Her i huset bruker vi heller ikke håndklærne mer enn en gang, de går rett på vask etter dusj, og håndhåndklær som henger oppe på bad og wc skiftes daglig Anonymkode: 31daa...ced Enig, og her gjør vi det samme. Men bytter fredager, ikke søndager 😅 Anonymkode: 88629...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Bytter hver fredag samtidig som vi tar husvasken☺️ vane fra Forsvaret. Anonymkode: ac0e3...12f
AnonymBruker Skrevet 10. februar #10 Skrevet 10. februar Jeg bytter som regel hver fredag. Av og til nå på vinteren byttes det annenhver uke fordi jeg sovet med pysj og sengetøyet kjennes da nytt og fresht ut etter en uke. Anonymkode: 3654a...47a
AnonymBruker Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Gikk vel 3 Mnd sist. Aldri syk. Skulle bytte til jul,men ble ikke før i februar. Bør vel ta det 14 dagen eller noe,men har ikke for vane å svette,sikle eller tisse i senga. Anonymkode: e9496...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #12 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gikk vel 3 Mnd sist. Aldri syk. Skulle bytte til jul,men ble ikke før i februar. Bør vel ta det 14 dagen eller noe,men har ikke for vane å svette,sikle eller tisse i senga. Anonymkode: e9496...d8c Alle friske voksne mennesker svetter om natten. Ikke mye nødvendigvis, men svetter du ikke i det hele tatt er det noe som feiler deg. Anonymkode: 1a0b2...25e 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #14 Skrevet 10. februar Der går mellom 7 og 10 dager mellom hver gang vi bytter sengetøy. Anonymkode: 469b0...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #15 Skrevet 10. februar Jeg får være kontrasten her jeg da: Noen ganger etter 2 uker noen ganger etter 4, men aldri hver uke. Dusjer hver kveld før jeg legger meg, og bikkja får kun ligge oppå dyna 🥰 Anonymkode: 6e399...01a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #16 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gikk vel 3 Mnd sist. Aldri syk. Skulle bytte til jul,men ble ikke før i februar. Bør vel ta det 14 dagen eller noe,men har ikke for vane å svette,sikle eller tisse i senga. Anonymkode: e9496...d8c Er det deg Andrew? Anonymkode: d3eeb...5a9
AnonymBruker Skrevet 10. februar #17 Skrevet 10. februar Bytter hver søndag her også! Bytter også håndklær daglig. Anonymkode: a94e7...08b
Eva-Lena Skrevet 10. februar #18 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gikk vel 3 Mnd sist. Aldri syk. Skulle bytte til jul,men ble ikke før i februar. Bør vel ta det 14 dagen eller noe,men har ikke for vane å svette,sikle eller tisse i senga. Anonymkode: e9496...d8c 😳🤮 Jeg bytter hver 14 dag.
Fru Uperfekt Skrevet 10. februar #19 Skrevet 10. februar Bytter hver 2-3 dager, har 4 nøytrale sett pr seng + et sesong sett (Jul/Påske/Allerhelgens)
AnonymBruker Skrevet 10. februar #20 Skrevet 10. februar Ca en gang i uka eller ved behov Anonymkode: cbf07...291
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå