Gå til innhold

La barnet sove på hotellrommet?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny med barn her! Barnet er to år og vi ønsker å delta på et arrangement en helg, hvor det er "festmiddag" på kvelden. Er det innafor å la barnet sove på rommet med babycall hvis vi er på middag i hotellets restaurant? 

Anonymkode: 4397f...0ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: d69ef...8fe

• Liker 20
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok heller skaffet noen som kunne passe barnet hjemme mens dere var på arrangementet.

Anonymkode: 24cf2...37c

• Liker 24
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Øh, nei! Få barnepass. Eller dropp det. Eller en av dere reiser. HVA skjer med at foreldre idag virker helt ubrukelige og velger fest fremfor barna 

Anonymkode: 39ba0...21f

• Liker 26
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ny med barn her! Barnet er to år og vi ønsker å delta på et arrangement en helg, hvor det er "festmiddag" på kvelden. Er det innafor å la barnet sove på rommet med babycall hvis vi er på middag i hotellets restaurant? 

Anonymkode: 4397f...0ec

Hadde aldri verden vært aktuelt hos oss.. både jeg og far har jobbet lenge nok på hotell til å vite hvor mye greier som kan foregå… Man vet aldri, og de ansatte har jo faktisk tilgang til rommet ditt. Det har også skjedd at folk har klart å komme seg inn på feil rom… 

Og hva om barnet våkner? På et ukjent rom, alene… ungen min hadde blitt livredd. 

Anonymkode: 6a08c...abb

• Liker 21
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 37600...e77

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

What!! At det i hele tatt er ett alternativ er jo hinsides!!! 

Anonymkode: f5e60...03c

• Liker 15
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si nei.

Om brannalarmen på hotellet går (det har hendt meg et par ganger) så hender det at elektronikken går i lås og da kommer dere ikke inn på rommet med nøkkelkortet. Ikke greit å stå der med full alarm og barn skrikende på innsiden imens dere må finne ansatte som er opptatt med evakueringsprosedyre.

Anonymkode: f144c...481

• Liker 14
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Av og til fatter jeg ikke hva folk tenker med...

Anonymkode: beae3...fd7

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

NEI.

babycall er bare brukelig hvis man kan nå barnet på under ett minutt, på et hotell så tar det for lang tid å nå barnet før noe galt kan skje, hotellrom er ikke barnesikret og ansatte kan gå inn på rommet hvis de vil. 

Få barnepass eller dropp festen.

Jeg har 2 barn på 3 og 4 og har ikke vært på noe form for fest og fyll siden jeg var barnløs, jeg samsover med minsten hver natt så å stinke alcohol er uaktuelt! Har ikke tilgang til noe særlig barnepass så da får det bare være 😊 barna kommer alltid først.

Anonymkode: c5822...d99

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du glemt Madeleine Mccann saken!? 

Ingen oppegående foreldre vil forlate barnet sitt på hotellrommet.

Anonymkode: bef67...cb3

• Liker 33
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den gammeldagse sorten som synes dagens småbarnsmødre er hysteriske for alt. 
Men selv for meg virker dette langt over streken. Ville virkelig ikke latt en toåring sove alene på et hotellrom nei.

Anonymkode: 96b5b...ce4

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

En av verdens mest kjente bortføringssaker av et barn startet slik. McCann

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

At du i det hele tatt tør å tenke tanken ? Hjelpes.. Hvorfor skaffer dere ikke barnevakt? Om det ikke går må en av dere bli hjemme med barnet.

Anonymkode: d715c...8d8

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Troll.

Anonymkode: 4c2f6...855

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva om brannalarmen går og dere er 5 etasjer unna, dere får ikke gå opp , heisen står etc. Men uansett scenarioer så gjør man ikke sånt. Bare det å tenke tanker er veldig spesielt

Anonymkode: 55864...8f8

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange hoteller kan stille med en barnevakt, som kan sitte på rommet mens dere spiser middag.

Vi tok med oss en niese (som var 15) når vi skulle på arrangement å hotell en helg.  Hun var barnevakt om kvelden på rommet mens vi spiste.  

Anonymkode: 837b6...bfa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør dere ikke. Hovedsakelig fordi brannalarmen kan gå, i tillegg til at det tar tid å komme seg på rommet om noe skulle skje, og da hjelper det lite med baycall.

Anonymkode: 2de6a...c4a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: ffe22...cdb

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...