AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Jeg er 29 år og har pleid å være veldig slank. Jeg har hatt en svært smal midje gjennom tenårene og mine tidlige 20-år, og har ikke trengt å løfte en finger for å se slik ut. Jeg har fortsatt lite å klage over, men merker at magen har blitt større de siste tre årene. Det ser ikke ut som at jeg har fått mer fett på utsiden, det ser mer ut som at volumet på innsiden er større, hvis det gir mening. Med andre ord er det ikke noe fett å "gripe tak i", men jeg ser på en måte mer oppblåst ut uten å være det. Jeg er ikke gravid. Hva skyldes dette? Er det fett på innsiden av kroppen? Hvordan kan man eventuelt gjøre noe med det? Jeg trener moderat, men synes ikke det hjelper. Anonymkode: 798a4...491
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Du, sånn har jeg det og. Helt likt. Kom da jeg ble 33. Skjønner ingenting… Anonymkode: 17548...da2
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar Jeg ser forresten på kroppsscanning-historikken min at visceralt fett har økt, så jeg regner med at det rett og slett er det… Gått fra 1 til 3 (skalaen for normal er 1-9), så det er jo noe, men herregud hvis jeg er 3, må jo 9 være skikkelig mye.. Anonymkode: 17548...da2
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar Nå trodde jeg at du skulle si at du er typ 50, og ja det er vanlig rundt overgangsalder, men ikke som 29-åring med mindre du har født barn. Eller det er ikke "unormalt", men det betyr at du har lagt på deg 😄 Kanskje du bør begynne å "løfte en finger" nå? Anonymkode: 396e3...88a 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Du har mer viceralt fett. Det er kostholdet ditt. Og trening. Du er rett og slett usunn, og har gått fra tynn til tynnfeit. Anonymkode: 3c349...370 3
Thyra Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du har mer viceralt fett. Det er kostholdet ditt. Og trening. Du er rett og slett usunn, og har gått fra tynn til tynnfeit. Anonymkode: 3c349...370 TS hadde svært slank midje før, så hun har sikkert fortsatt ganske smal midje selv om magen har økt litt. Tror ikke det er grunnlag for å si at ts er usunn. Men det kan være starten på en utvikling mot mer usunn kropp. Så greit å være obs. Men de fleste beholder ikke samme fasongen livet ut, uansett livsstil. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Du må spise mindre, enkelt og greit. Anonymkode: c9dd6...f13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå