Gå til innhold

Flere foreldre med dårlig samvittighet for alt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter sånn med dårlig samvittighet for alt. Spesielt overfor ungene. Jeg føler ingenting av det jeg gjør er bra nok . Jeg får så vondt inni meg når jeg har snakket hardt / kjeftet litt på ungene.  Det river på innsiden. Men er det ikke normalt da? Og små kjefte litt innimellom? Det er ikke snakk om stygge ord eller voldsom kjefting. Det kan være snakk om at jeg blir frustrert på morgenen fordi det ene barnet ikke samarbeider så vi rekker skolen . Det er et mareritt og jeg bruker ufattelig mye energi på dette.  Da hender det jeg kjefter i frustrasjon. Barnet blir lei seg og jeg føler meg helt grusom. Barnet sliter med å gå på skolen og det er jo ikke barnets feil stakkar.  Kjempe dårlig samvittighet for å sende barnet på skolen når jeg ser hvordan det sliter. Jeg har også dårlig samvittighet for å ikke ta dem med på gøye ting ofte nok, for å ikke servere favoritt maten hver dag, for å skru av skjerm tiden når de ikke vil,  og mye mer.  Noe handler om penger , noe handler om energi nivå hos oss voksne , og noe handler om at jeg ikke vil gi dem Vanen av å finne på dyre ting hver helg.  Likevel får jeg dårlig samvittighet.  Jeg klarer ikke å se ungene lei seg pga meg!   

Anonymkode: dfb10...ddf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så igjen. Sender varme klemmer❤️

Anonymkode: 1363d...0f8

Skrevet

Dårlig samvittighet hjelper ingen.

Du er en forelder, ikke kompis.

Det finnes gøye ting som ikke koster så mye penger. Problemene med skolen regner jeg med at dere får hjelp med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...