Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heia!

Jeg trenger litt hjelp kan du si. Skulle ut å handle julegaver da jeg kom på at jeg ikke hadde den fjerneste anelse om hva jeg skulle kjøpe til typen! :-?

Har dere noen gode ideer? Jeg klarer ikke komme på noe som kunne være kjekt å få til jul.

På forhånd, takk for gode ideer!! :lol:

Klemmen fra Wemby :briller:

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skal få flere små gaver i år i stedet for en stor. Har også litt stram økonomi, så det blir ikke noe dyrt. Her kommer noe av det jeg har tenkt på:

- Tøfler (han stjeler alltid mine)

- En bok jeg vet han ønsker seg

- Salt lakris

- En genser og/eller litt undertøy

Flere ideer? Jeg for min del har en far og en bestefar jeg sliter mer med å finne gaver til. Noen tips?

Skrevet

Hei.

Siden vi skal til Rhodos i juni, så vi har bestemt at det er julegave god nok i år.

Men vi har 2 barn så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en liten ting fra dem. Og i år skal jeg prøve å få tak i en kløstav, slik at jeg slipper å sitte å klø ryggen hans i tide og utide. Jeg skal selvsagt fortsette å klø ikke missforstå, men en kan bli litt lei og det er ikke alltid det passer.

Er det noen som vet hvor en kan få tak i noe sånt. Jeg har tenkt å prøve meg på en veskebutikk, har en formening om at jeg har sett det der en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...