AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Jeg ble født med såkalte hooded eyes som bare har blitt tyngre med alderen. Nå er jeg snart 40, og lokkene er slik at de hviler oppå vippekanten og får meg til å se ekstra trøtt og sliten ut. I tillegg hender det ofte at jeg på høyre øye hvor henget er verst blunker ut kontaktlinsen når jeg ser oppover fordi lokket presser ned, samt har jeg beegrensniner synsfeltet litt på toppen. Nå ønsker jeg å operere, men hvem i Norge er det som er gode på dette? Helst privat. Jeg vet at man kan søke om å få det dekket, men jeg tror ikke legene kommer til å mene det er alvorlig nok siden det også er kosmetisk og ikke kun fysisk plagsomt. Anonymkode: 8b4bd...201
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ble født med såkalte hooded eyes som bare har blitt tyngre med alderen. Nå er jeg snart 40, og lokkene er slik at de hviler oppå vippekanten og får meg til å se ekstra trøtt og sliten ut. I tillegg hender det ofte at jeg på høyre øye hvor henget er verst blunker ut kontaktlinsen når jeg ser oppover fordi lokket presser ned, samt har jeg beegrensniner synsfeltet litt på toppen. Nå ønsker jeg å operere, men hvem i Norge er det som er gode på dette? Helst privat. Jeg vet at man kan søke om å få det dekket, men jeg tror ikke legene kommer til å mene det er alvorlig nok siden det også er kosmetisk og ikke kun fysisk plagsomt. Anonymkode: 8b4bd...201 Det der får du glatt dekket! Det kan jeg nesten love deg. Jeg har gjort det offentlig og er veldig fornøyd. Hadde som deg, var mye trøtt og sliten også fordi øynene blir slitne av den ekstra påkjenningen. Anonymkode: 85218...fed 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå