Gå til innhold

Krever test på elskerinnen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil hun skal teste seg siden vi jevnlig ligger med hverandre. Hun syntes det virker som jeg skal sjekke at hun ikke ligger med andre, vil dere påstå det?,m jeg har ikke testet selv og sa jeg skulle gjøre det. Da ble hun litt bekymret ?

Anonymkode: c980b...bda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil hun skal teste seg siden vi jevnlig ligger med hverandre. 

Du føler ikke i det hele tatt at dette er ditt eget ansvar?

Anonymkode: 897ba...9c1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du føler ikke i det hele tatt at dette er ditt eget ansvar?

Er ikke det innafor at jeg ber hun om å gjøre det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Hun mistenker meg for at jeg har ligget med noen. Er bare rart

AnonymBruker
Skrevet

Test selv først.

Anonymkode: 9258b...c8a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun mistenker meg for at jeg har ligget med noen. Er bare rart

Det er ikke rart hun tenker du ligger med andre. Så lenge dere ikke har et kjæresteforhold, er vel en del av greia at dere ligger med flere? 

Anonymkode: 38e8e...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rart hun tenker du ligger med andre. Så lenge dere ikke har et kjæresteforhold, er vel en del av greia at dere ligger med flere? 

Anonymkode: 38e8e...b9a

Vi har avtale på dette. Jeg hadde ei rett før henne og ikke testet etter

Skrevet

Men hvorfor kan ikke du teste deg? Det spiller vel ingen rolle hvem som tester seg, om hun har noe får jo du det også. Med mindre det er noe spesielt som gjør at du ønsker at hun må teste seg, som ikke du kan teste deg for? 

AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor kan ikke du teste deg? Det spiller vel ingen rolle hvem som tester seg, om hun har noe får jo du det også. Med mindre det er noe spesielt som gjør at du ønsker at hun må teste seg, som ikke du kan teste deg for? 

Jeg skal men vil hun å skal det 

AnonymBruker
Skrevet

Da krever du det av henne før du hopper mer til køys.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo anbefalt at man bør teste seg ved hvert partnerbytte, så om dere ikke har testet dere etter at dere innlemmet et forhold er det vel bare rimelig å forvente det. 

Skrevet

Om man krever test og folk ikke vil ta test, så er det jo bare å si nei til flere ligg? Evt bruke kondom og slikkelapp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg vil hun skal teste seg siden vi jevnlig ligger med hverandre. Hun syntes det virker som jeg skal sjekke at hun ikke ligger med andre, vil dere påstå det?,m jeg har ikke testet selv og sa jeg skulle gjøre det. Da ble hun litt bekymret ?

Jeg og et par tidligere partnere testet oss da vi ble sammen. Typen min testet seg årlig (selv om han ikke hadde sex) så vi visste at vi var friske. Helt innafor spør du meg. Ene testet kommer ikke med "denne personen har hatt sex med XXX antall".

Anonymkode: b88d5...6f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er ikke risikoen for kjønnssykdommer en del av moroa da?😉
Litt sånn russisk rulett? 

Dette er jo bare tull, da må du jo teste deg foran hver gang, hu kan jo ha ligge med et titalls andre siden du var der sist? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg og et par tidligere partnere testet oss da vi ble sammen. Typen min testet seg årlig (selv om han ikke hadde sex) så vi visste at vi var friske. Helt innafor spør du meg. Ene testet kommer ikke med "denne personen har hatt sex med XXX antall".

Hva er vitsen med å teste årlig hvis man ikke har sex? 🤔

Anonymkode: 68ab8...6d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er vitsen med å teste årlig hvis man ikke har sex? 🤔

Anonymkode: 68ab8...6d8

Det var årlige utvidede tester av alt mulig. Så slang like gjerne på det også. Mulig han var usikker på eksen som han bodde sammen med. Noen ting kan jo utvikle seg over tid.

AnonymBruker
Skrevet

TS, krev dokumentasjon på utført eu kontroll, da er du rimelig sikker i et par år. 

Anonymkode: cc4c0...0de

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ta teste sammen, for det er hyggelig og det styrker troskapen❣️
Vis at du har seksuell intelligens, og at du ikke er skeptisk👏
Men tenk over dette:
Når en kvinne føler seg mistenkeliggjort av skepsis? ikke klag på at hun ikke får orgasme🤫

AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (15 timer siden):

Det er jo anbefalt at man bør teste seg ved hvert partnerbytte, så om dere ikke har testet dere etter at dere innlemmet et forhold er det vel bare rimelig å forvente det. 

Ja gir jeg ikke henne bare en trygghet på at det kun er hun jeg vil ha sex med? Føler hu tror jeg ligger med andre 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Ta teste sammen, for det er hyggelig og det styrker troskapen❣️
Vis at du har seksuell intelligens, og at du ikke er skeptisk👏
Men tenk over dette:
Når en kvinne føler seg mistenkeliggjort av skepsis? ikke klag på at hun ikke får orgasme🤫

Hun syntes bare det var rart jeg plutselig kom med det, jeg spurte om hun ville teste seg så i begge er "friske". Viser vell bare at jeg vil det skal være oss 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...