Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet på epiduo for en del uker siden og synes så langt at det fungerer veldig godt mot kviser. Jeg har også «underjordisk» akne, hormonell akne. 

Det jeg derimot sliter med er at huden er så ekstremt tørr og flassete. Litt sår også. Spesielt nå i kulda så gjør det rett og slett litt vondt i huden. Hudlege ga meg beskjed om å aldri påføre fuktighetskrem på kvelden etter påføring av epiduo. Men hva er egentlig så farlig med det? Jeg har tidligere brukt differin og da kunne jeg smøre fuktighetskrem over. Etter en god stund så salven fikk tørke godt først.

Noen her som bruker/har brukt epiduo og som har brukt krem over?

Anonymkode: 1ffa6...42a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en hudlege har sagt at du ikke skal det hadde jeg absolutt hørt på det. Men du kan jo spørre hvordan du gjør det. 

Anonymkode: 3d2d6...335

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt epiduo og det viktigste for å unngå unødvendig tørr hud var å la huden tørke skikkelig før jeg smurte på, altså hvertfall 5 min, og etter en liten halvtime så smurte jeg meg med fuktighetskrem uten aktive ingredienser, merket ingen problemer med det

Anonymkode: 9e64d...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Epiduo i flere omganger i mange år.

Blir veldig tørr og sår i perioder og har da brukt enkelt fuktighetskrem uten noen som helst aktive virkemidler. Dette ble også anbefalt av hudlegen.

Anonymkode: d6449...181

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Jeg skal forsøke å smøre meg med en trygg krem etter epiduo har tørket.

Anonymkode: 1ffa6...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...