AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Jeg startet på epiduo for en del uker siden og synes så langt at det fungerer veldig godt mot kviser. Jeg har også «underjordisk» akne, hormonell akne. Det jeg derimot sliter med er at huden er så ekstremt tørr og flassete. Litt sår også. Spesielt nå i kulda så gjør det rett og slett litt vondt i huden. Hudlege ga meg beskjed om å aldri påføre fuktighetskrem på kvelden etter påføring av epiduo. Men hva er egentlig så farlig med det? Jeg har tidligere brukt differin og da kunne jeg smøre fuktighetskrem over. Etter en god stund så salven fikk tørke godt først. Noen her som bruker/har brukt epiduo og som har brukt krem over? Anonymkode: 1ffa6...42a
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Hvis en hudlege har sagt at du ikke skal det hadde jeg absolutt hørt på det. Men du kan jo spørre hvordan du gjør det. Anonymkode: 3d2d6...335
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Har brukt epiduo og det viktigste for å unngå unødvendig tørr hud var å la huden tørke skikkelig før jeg smurte på, altså hvertfall 5 min, og etter en liten halvtime så smurte jeg meg med fuktighetskrem uten aktive ingredienser, merket ingen problemer med det Anonymkode: 9e64d...b0c
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Har brukt Epiduo i flere omganger i mange år. Blir veldig tørr og sår i perioder og har da brukt enkelt fuktighetskrem uten noen som helst aktive virkemidler. Dette ble også anbefalt av hudlegen. Anonymkode: d6449...181
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Takk. Jeg skal forsøke å smøre meg med en trygg krem etter epiduo har tørket. Anonymkode: 1ffa6...42a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå