Gjest sweetfolk Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Hei Jeg ønsker sole meg naken, men jeg vil ikke dra til stranden (om sommeren i Norge). Hvordan kan jeg finne ( for leie ) et sted å bo ( rom, leilighet eller hytte ) der jeg kan sole meg naken på gårdsplassen/hagen eller balkongen/terrassa ? Takk Mvh
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Usjenert balkong/terrasse eller hage Anonymkode: 46c2d...231 1
Gjest sweetfolk Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Usjenert balkong/terrasse eller hage Anonymkode: 46c2d...231 Har du det? Hvor i Norge ligger dette stedet?
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar sweetfolk skrev (1 time siden): Hei Jeg ønsker sole meg naken, men jeg vil ikke dra til stranden (om sommeren i Norge). Hvordan kan jeg finne ( for leie ) et sted å bo ( rom, leilighet eller hytte ) der jeg kan sole meg naken på gårdsplassen/hagen eller balkongen/terrassa ? Takk Mvh Bør vel leie deg en usjenert egen bolig da. Ikke ett rom med delt uteplass.. ikke greit! Anonymkode: 10e68...adf
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar Kan sette ut en solseng for deg i hagen min helt gratis. Hohoho. Lei deg en hytte uten nære naboer eller en leilighet med privat takterrasse. Anonymkode: a797a...042 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar Til leie, et utleiested, et sted jeg kan leie. Finn.no og diverse meglere er jo åpenbart svaret. Anonymkode: 3c946...842
aksase Skrevet 9. februar #7 Skrevet 9. februar Kona og jeg har leid hytter på fjellet om sommeren. Har bevisst lett etter hytter som ligger usjenert til slik at vi kan være nakne ute og inne. Sist sommer var vi nakne 24/7 i ei uke på ei slik hytte. Veldig deilig. Mange steder til leie via Finn.no AirBNB og andre steder som leier ut ting. En mulighet her også. https://www.naturistbnb.com/ Dette er en BNB-tjeneste som fokuserer på utleie av steder hvor nakenhet er velkomment. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #8 Skrevet 9. februar aksase skrev (2 timer siden): Kona og jeg har leid hytter på fjellet om sommeren. Har bevisst lett etter hytter som ligger usjenert til slik at vi kan være nakne ute og inne. Sist sommer var vi nakne 24/7 i ei uke på ei slik hytte. Veldig deilig. Mange steder til leie via Finn.no AirBNB og andre steder som leier ut ting. En mulighet her også. https://www.naturistbnb.com/ Dette er en BNB-tjeneste som fokuserer på utleie av steder hvor nakenhet er velkomment. Seriøst? Da håper jeg dere hadde med dere tekstiler til å dekke til alle møblene med! Det er dårlig stil å gnikke den nakne rumpa si ned i andres møbler. Andre skal tross alt bruke det etter dere. Slike innlegg er grunn god nok for meg til aldri å ville leie ut huset mitt eller hytta mi til fremmede. Anonymkode: aa4ec...a79 2
aksase Skrevet 9. februar #9 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Seriøst? Da håper jeg dere hadde med dere tekstiler til å dekke til alle møblene med! Det er dårlig stil å gnikke den nakne rumpa si ned i andres møbler. Andre skal tross alt bruke det etter dere. Slike innlegg er grunn god nok for meg til aldri å ville leie ut huset mitt eller hytta mi til fremmede. Anonymkode: aa4ec...a79 Selvfølgelig dekket vi til alle steder der vi satte oss ned. Vi dekket alle møbler og benker vi satte oss på med medbrakt håndkle, pledd eller laken. Ingen unntak der. Noe annet ville være tullete og respektløst overfor de som kommer etter oss. Vi er ikke helt idioter, heller. Det er naturistvettregel nummer 1, at man alltid har med seg noe å dekke til setet med før man setter seg noe sted. Det gjør vi alltid hjemme hos oss selv også, om vi er nakne andre steder enn på badet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar #10 Skrevet 9. februar Jeg har hytte i Valdres. Der kan jeg gå rundt naken så mye jeg vil, på tre sider av hytta. Bare å finne noe som ligger langt fra naboer. Mamma og pappa ha også en helt usjenert balkong på sitt hus. Tror det egentlig er ganske vanlig om man reiser utenfor Oslo-grensa. Anonymkode: c19ff...5f6 2
Gjest sweetfolk Skrevet 14. mars #11 Skrevet 14. mars aksase skrev (På 09.02.2026 den 12:16): Мы с женой летом снимали домики в горах. Мы специально искали уединенные домики, чтобы можно было быть голыми и внутри, и снаружи. Прошлым летом мы целую неделю ходили голыми 24 часа в сутки, 7 дней в неделю, в одном из таких домиков. Очень приятно. Много вариантов аренды жилья через Finn.no, AirBNB и другие платформы. Есть и такой вариант. https://www.naturistbnb.com/ Это сервис BNB, специализирующийся на сдаче в аренду мест, где приветствуется нагота. Hjertelig takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå