AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Jeg har PCOS, og har gått konstant på p-piller for å holde symptomer i sjakk i 15+ år (jeg er frivillig barnløs). Nå nærmer førtiårene seg med stormskritt, og jeg har noen mulige småsymptomer på perimenopause. Og jeg lurer på... Hva skjer fremover? Når vet jeg at det er på tide å slutte på p-piller? (jeg har fortsatt mens). Hva skjer med de symptomene på PCOS som har med for lavt østrogen å gjøre, som hårvekst og kviser, det blir vel da enda verre etter både overgangsalder og p-pilleslutt, kan jo ikke være mye østrogen igjen da? Jeg hadde skjegg og bart før jeg begynte på p-piller, og vil helst ikke ha det tilbake... Blir overgangsalder gjennomsnittlig bedre eller verre når man har PCOS fra før? Jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Jeg skal selvfølgelig snakke med en lege om dette også. Anonymkode: 3158d...3aa
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Du kan bytte p-piller med noen som har mer østrogen. Anonymkode: 2575f...b19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå