Gå til innhold

Dater man når man treffes for kos?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble inspirert av annen tråd. Hvordan skal man forholde seg til andre menn når man treffer en som kommer her å ser film med meg, koser sammen og går hjem etter 4-5 timer? Det går omtrent 5 dager mellom hver gang. Føler ikke jeg da kan treffe andre i mellomtiden, enig med meg? Ikke lyst å ta samtalen enda da vi har kjent hverandre i knappe 2mnd. 

Anonymkode: dd16c...ebc

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles situationship. Man får alt det en kjæreste er, uten forpliktelser. 

Anonymkode: 99c38...467

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8f560...448

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ses dere ikke oftere, og hva begynte det som? Var begge på jakt etter FF, eller kjæreste? 

For å svare for meg selv hadde ikke jeg gått inn i en sånn relasjon uten å ha avklart hva den innebærer for begge parter med tanke på hva man ser for seg at dette er, om man er åpen for å treffe andre osv. 

Anonymkode: 7931e...d4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor ses dere ikke oftere, og hva begynte det som? Var begge på jakt etter FF, eller kjæreste? 

For å svare for meg selv hadde ikke jeg gått inn i en sånn relasjon uten å ha avklart hva den innebærer for begge parter med tanke på hva man ser for seg at dette er, om man er åpen for å treffe andre osv. 

Okei, skjønner vi prater for lite om følelser. Skal jeg nå sette krav? Er bare redd jeg skremmer vettet av mannen. Vi har truffet hverandre med 5-6 dagers mellomrom fordi det er barn i bildet og han har mye jobbmessige ting å gjøre. Jeg burde vel vite hva som skjer videre så jrg har samvittighet til å date andre. Hva om jeg spør om vi skal date andre ellet la det være? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Okei, skjønner vi prater for lite om følelser. Skal jeg nå sette krav? Er bare redd jeg skremmer vettet av mannen. Vi har truffet hverandre med 5-6 dagers mellomrom fordi det er barn i bildet og han har mye jobbmessige ting å gjøre. Jeg burde vel vite hva som skjer videre så jrg har samvittighet til å date andre. Hva om jeg spør om vi skal date andre ellet la det være? 

Det å avklare grenser er ikke det samme som å stille krav. Hva er du redd for at skal skremme ham? At du ønsker å date andre, eller at han skal misforstå og at du prøver å nekte ham noe?

Jeg mener at det beste er å ta utgangspunkt i seg selv. «Du Knut, jeg har lyst til å date andre, hva tenker du om det?»

Jeg vet jo ikke om du håper på noe mer med han her, men to måneder uten å ha kommunikasjon om følelser når man attpåtil har jevnlig sex lover jo ikke veldig bra for en felles fremtid spør du meg. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør han hvorfor han er der. Hvorfor han kommer, hva intensjonen er. 

Anonymkode: 7606f...186

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det å avklare grenser er ikke det samme som å stille krav. Hva er du redd for at skal skremme ham? At du ønsker å date andre, eller at han skal misforstå og at du prøver å nekte ham noe?

Jeg mener at det beste er å ta utgangspunkt i seg selv. «Du Knut, jeg har lyst til å date andre, hva tenker du om det?»

Jeg vet jo ikke om du håper på noe mer med han her, men to måneder uten å ha kommunikasjon om følelser når man attpåtil har jevnlig sex lover jo ikke veldig bra for en felles fremtid spør du meg. 

Ja for jeg vet ikke om han bare har meg på vent, han vil jo stadig vite hva jeg gjør. Tror også han er redd jeg skal ut på byen, men ellers veldig mann, skal ikke spørre hva jeg vil ift han. Det ender liksom bare i senga og ser film, koser med hverandre og spiser. Skal jeg rett og slett bare si; Du, "nå har det gått litt tid siden sist, antar at vi ikke dater, kun sex og kos. Vil bare det skal være riktig, men er det helt greit for deg at jeg dater andre?" 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bare så kjipt for meg å sette andre på vent om han faktisk er helt uinteressert. Helt uinteressert er han ikke, han vil jo ha meg. Men jeg vil vite datemessig evt videre forhold. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 80258...5d8

AnonymBruker
Skrevet

Uten sex og samtaler så er det bare kos for å pleie ensomhet tenker jeg.

Anonymkode: 2433b...b3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er bare så kjipt for meg å sette andre på vent om han faktisk er helt uinteressert. Helt uinteressert er han ikke, han vil jo ha meg. Men jeg vil vite datemessig evt videre forhold. 

Om du ikke kan snakke med han etter 2 mnd så er det ikke noe der for noen av dere.

Anonymkode: 2433b...b3a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med "kos" mener sex, så høres det ikke ut for meg som dere dater. Jeg synes du skal ta en samtale med ham, og spørre om han tenker dere treffes mest for sex og selskap, eller om han ser for seg at forholdet kan utvikle seg mer.

Anonymkode: e5484...17a

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel bare å spørre rett ut:

Du Per! 

Jeg synes vi har det er veldig koselig å se film med deg og jeg liker å kose med deg, men jeg er litt usikker på oss? Er vi eksklusive? Hva ønsker vi videre? Kun film og pulings, eller ser du for deg noe mer på sikt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

"Kos", kan man ikke være mer spesifikk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 20.06):

Spør han hvorfor han er der. Hvorfor han kommer, hva intensjonen er. 

Anonymkode: 7606f...186

Garantert sex og slippe å forplikte seg. 

• Nyttig 1
Skrevet
Runnah skrev (5 timer siden):

"Kos", kan man ikke være mer spesifikk 

Når menn snakker om kos idag mener de sex. Enkelt og greit. For meg er kos mye annet enn sex men det er nå meg. 

• Nyttig 1
Skrevet
petterm skrev (9 timer siden):

Det er vel bare å spørre rett ut:

Du Per! 

Jeg synes vi har det er veldig koselig å se film med deg og jeg liker å kose med deg, men jeg er litt usikker på oss? Er vi eksklusive? Hva ønsker vi videre? Kun film og pulings, eller ser du for deg noe mer på sikt?

Enig der. Spør. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis, mulig han dater andre også.

Anonymkode: c6b07...bd1

AnonymBruker
Skrevet

"Vi har holdt på en stund nå, og jeg vil gjerne vite hva vi er om dette skal gå videre" eller noe i den duren

Anonymkode: bc7aa...d98

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...