AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Har de siste årene lagt merke til at det er mange rundt meg som får eggstokkreft i en alder av 80-85 år gamle. Ellers sunne,aktive og spreke damer. Slekt og bekjente. Anonymkode: cc6f0...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har de siste årene lagt merke til at det er mange rundt meg som får eggstokkreft i en alder av 80-85 år gamle. Ellers sunne,aktive og spreke damer. Slekt og bekjente. Anonymkode: cc6f0...b3d Dette er ganske vanlig og ikke noe nytt Anonymkode: 88076...d78 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har de siste årene lagt merke til at det er mange rundt meg som får eggstokkreft i en alder av 80-85 år gamle. Ellers sunne,aktive og spreke damer. Slekt og bekjente. Anonymkode: cc6f0...b3d Jo eldre man blir, jo mer utsatt for kreft blir man jo. Og andre sykdommer. Anonymkode: f440e...415 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette er ganske vanlig og ikke noe nytt Anonymkode: 88076...d78 Hvorfor er det ikke flere som fjerner livmoren spør jeg meg om.. Anonymkode: cc6f0...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det ikke flere som fjerner livmoren spør jeg meg om.. Anonymkode: cc6f0...b3d Fordi det må trengs en klar indikasjon på det slik det er i dag. Anonymkode: 88076...d78 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er det ikke flere som fjerner livmoren spør jeg meg om.. Anonymkode: cc6f0...b3d AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det må trengs en klar indikasjon på det slik det er i dag. Anonymkode: 88076...d78 Og så holder det jo ikke å fjerne livmor. Man må fjerne eggstokkene også.. Anonymkode: 88076...d78 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvorfor er det ikke flere som fjerner livmoren spør jeg meg om.. Anonymkode: cc6f0...b3d Det er jo risiko forbundet med en hver operasjon, så det bør man helst ikke gjøre hvis man ikke må. Anonymkode: ec5ef...e49 1
mommyaka Skrevet 8. februar #8 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor er det ikke flere som fjerner livmoren spør jeg meg om.. Anonymkode: cc6f0...b3d For du må ha god grunn... helst kreft alt...jeg fikk det ikke lov
AnonymBruker Skrevet 8. februar #9 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og så holder det jo ikke å fjerne livmor. Man må fjerne eggstokkene også.. Anonymkode: 88076...d78 Ja,selvfølgelig. Anonymkode: cc6f0...b3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå