Gjest sjkask Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 eR så fordømra luftig i magen.. Blir jo direkte flaut til tider Noen spesiell type mat jeg bør spise som kan hjelpe mot dette? Vet iallefall hva jeg bør holde meg unna, bønner, druer o.l Drikker endel pepsi max, en good del. Og har stort konsum av tyggegummi. Kan dette ha noe å si? spiser også ganske uregelmessig, noe jeg skal forandre på.. Råd og tips taes imot med stor takknemlighet
Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Drikker endel pepsi max, en good del. Og har stort konsum av tyggegummi. Kan dette ha noe å si? spiser også ganske uregelmessig, noe jeg skal forandre på.. Alle disse tingene kan ha noe å si. Mange som får luft i magen av kullsyre og kunstig søststoff. Og med mye tyggis tygging kan det være du svelger mye luft. Uregelmessig spising kan også gi luftproblemer.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Personlig var jeg mye mer plaget med luft i magen tidligere da jeg var avhengig av Pepsi Max, enn jeg er nå etter jeg fikk dilla på en annen type light-brus, så det kan nok ha noe å si ja...
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 karve skal hjelpe, men jeg vet ikke i hvilke form den skal inntas (i mat eller "naturell)...
Gjest vimse Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Drikker du brus av flaske eller glass? Man kan svelge mer luft hvis man drikker av flaske enn av glass.
Gjest Fantus Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Fenikkelkapsler kan hjelpe mot luft i magen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå